18 sept curretage nu 1,5 week overtijd?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zonnetje2015, 27 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hallo allemaal,
    Do 18 september heb ik een curretage gehad na een ma. 2,5 week na de curretage mochten we van de gyn weer gaan klussen. Nu ben ik inmiddels 5,5 week verder en niet ongesteld. Mijn borsten zijn wel opgezet en gevoelig en heb last van misselijkheid. Klachten die ik nooit had enkel in mijn eerste zwangerschap. Zou het zo zijn... Durf eigenlijk niet te testen hoewel ik weet dat ik dat zou moeten doen. Bang voor teleurstelling...

En dan 2e vraag is het niet te snel na een curretage?

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Het enigste wat duidelijkheid kan geven is een zwangerschapstest.
    Hou er wel rekening mee dat na een curretage je cyclus even van slag kan zijn.
    Dus het enigste wat je kan doen is testen.

3. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Nee hoor is niet snel na een curretage, heb je wel tussen door getest zodat je een witte test in handen heb? Anders zou ik namelijk twijfelen bij een positieve test nu, ivm oude hormoon.
    Maar zeker testen hoor meid..

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je cyclus kan van slag zijn na de miskraam/currettage. Het duurde bij mij "gelukkig" maar 5,5 week voor ik weer ongesteld was.
    Een test doen bied uitkomst.

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Nog steeds niet ongesteld. Ook geen symptomen ervan. Wel andere vage klachten als vlagen van misselijkheid, duizelig, gevoelige borsten en een vette huid. Morgen masr ff een test halen.

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Das inderdaad het enige wat je kunt doen. Je cyclus kun je niet van op aan, want het duurt vaak even wat langer voordat je weer ongesteld wordt. Wat eerder ook al aan is gegeven: heb je tussendoor ook getest of al het hCG uit je lichaam was? Dat kan namelijk ook wel een paar weken duren. En het zou heel sneu zijn als je een tweede streepje op je test krijgt, terwijl dat nog hCG van de vorige zwangerschap is.

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Nee ik heb tussentijds niet getest. Volgens de gyn niet nodig. Mijn zwangere gevoel was na de curretage ook heel snel weg.

Aangezien ik bij de vorige zwangerschap ook geen cyclus had maar na het stoppen met de pil meteen zwanger was en ik me nu hetzelfde voel als toen...

De kans dat er na 6 weken nog hcg in je urine zit is toch erg klein?

Deel Deze Pagina