Wat voor 'schoentjes' doen jullie je kindje buiten aan als hij/zij nog niet kan lopen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by hanna76, Apr 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Hallo,

Ik heb deze vraag eerder gesteld, maar dat topic is al gesloten. Ons zoontje kan nog niet lopen, wel crosst hij de tuin door op z'n loopauto. Hij remt met z'n hakken en tenen met als gevolg dat z'n leren slofjes om de haverklap versleten zijn.
    Hij heeft nog geen echte schoenen aan, omdat hij dus nog niet staat/loopt.

Laatst zag ik bij de Hema schoentjes met hele soepele zool. Ik dacht 'dan moet dat maar voor buiten', maar die gaan maar tot maat 80/86 en die zitten al veel te krap bij mijn zoontje.

Wie heeft een tip of idee waar ik hele soepele schoentjes in maat 21 vandaan kan halen? De meeste schoentjes in maat 21 zijn al van die logge stappers. En die wil ik D. nog niet aan z'n voeten doen. Maar ja, om nu elke 2 weken nieuwe leren slofjes online te bestellen is me ook te gortig... ;)

Groetjes,
    Hanna

2. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

Sep 5, 2008
    1,520
    0
    0
    Ik zeer bij Shoesme, de babyproof schoentjes. Gaan tot maat 22. Zijn redelijk stevig. Zoontje heeft ze elke dag aan en tot nu toe blijven ze goed heel.

3. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Oh ja ik wilde dus die gympies van de Hema aanprijzen, maar die hebben ze dus niet in jouw maat... Ik weet niet welke kleding maat je zoontje heeft, maar deze gingen in kledingmaten. in ieder geval nog tot 80/86 maar verder weet ik niet... Ze zijn wel heel leuk en handig (van die stoffen all stars achtige gympen). Alleen totaal ongeschikt om mee te lopen, daarom heeft Juul ze nu en niet over een paar maanden mocht ze dan wel gaan lopen ;)

4. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Mja, ik heb al schoentjes van de Hema hier in maat 80/86. De tenen zitten tegen de rand. Dat is volgens mij niet goed, maar ja... ik heb nu even niks anders...
    D. heeft kledingmaat 86.

5. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

Mar 12, 2010
    1,003
    0
    0
    Waterland
    Ik heb gympies van de Hema maat 21 ofzo gekocht toendertijd. Zij loopt ook nog niet en ja ze zijn wel al versleten. maar ze waren maar een tientje dus dat is te doen.

6. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

Mar 12, 2010
    1,003
    0
    0
    Waterland
    Ik wil ook voor shoesme gaan als ze loopt, ik dacht dat de babyproof schoentjes pas konden als ze aan het lopen zijn?!

7. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

Sep 5, 2008
    1,520
    0
    0
    Ze zijn een beetje voor er tussen in vind ik. Ik heb ze mijn zoontje gegeven toen hij kroop en af en toe liep. Hier gingen de slofjes ook snel kapot met kruipen. De schoentjes nog niet en hij draagt ze alweer 2 maanden. Tot nu toe heb ik ook nog geen andere schoentjes gekocht.

8. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Hier ook met de schoenen van de Hema geen succes. Binnen twee maand twee paar versleten. Ondanks dat de schoenen van shoesme vrij prijzig zijn zitten we er toch over te denken om ze aan te schaffen. Het zijn goede schoenen voor nu, nu ze nog niet kan lopen en als ze straks wel kan lopen zijn ze ook nog prima geschikt. Er word namelijk geadviseerd om pas 'echte' schoenen te kopen als de kleine drie maand zelf loopt. En elke maand schoenen van de hema van een tientje is al snel dezelfde prijs als 1 paar shoesme.

9. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik heb verschillende: Oxxy slofjes, Nike Air Max met veters, wat hoger model is dat, en Bikkembergs met klittenband.
    Maar voor de echte warme dagen hebben we van de week sandaaltjes gekocht waar hij heel de zomer mee vooruit kan als het goed is en anders lekker blote voetjes ook wel eens!

10. maartjev

maartjev Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    1,534
    0
    0
  11. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    Tim heeft voor het wandelen in de wagen en voor op de fiets nike's.
    En voor het kruipen en spelen heeft hij de blauwe leren slofjes van de Hema.

Maar soepel schoentjes vind je toch overal? Kijk eens bij Prenatal of bij V&D, zoveel leuke stoere sneakertjes die heel soepel en licht zijn!

12. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

Sep 5, 2008
    1,520
    0
    0
    Ik heb die goedkope schoentjes ook gepast, maar daar kon hij echt niet mee lopen, te breed, sloten niet goed aan.
    Shoesme zat hier gelijk goed en zijn supergeschikt voor de eerste stapjes omdat ze heel flexibel zijn.
    En ze zijn ook nog eens heel leuk, vind ik.

13. Hier ook Shoesme, ik ben er heel tevreden over! Inderdaad wel prijzig...

14. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Nou, nadat hier de zoveelste leren slofjes door zoonlief versleten zijn door zijn gecross en gerem op de loopauto buiten, hebben we besloten om goedkope schoentjes bij de Schoenenreus te kopen. We hebben de soepelste gedaan die we konden vinden. En D. krijgt ze alleen aan als hij eventjes op de loopauto buiten zit. Nu hoeven we iig. niet meer elke week/2 weken nieuwe slofjes te kopen! ;)

Share This Page