TE korte cyclus? 17 a 19 dagen! wie heeft het zelfde (meegemaakt?)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door harlene2014, 23 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hi dames!
    Heb een vraag over de cyclus. Wij zijn in augustus een jaar gestopt met de pil. Van af moment 1 redelijk continue ongesteld alleen mijn cyclus is tussen de 17 en 19 dagen!!
    Veelstemmige kort naar mijn idee. Vooral als ik lees dat sommige een cyclus van 24 dagen kort vinden.
    Daarnaast ben ik dik 5 a 6 dagen ongesteld waarvan de eerste 3 hevig.
    Toevallig een x bij de HA van mijn vriend geweest en t onderwerp op tafel gegooid. En hij raadde mij foliumzuur aan en daarnaast ben ik begonnen met temperaturen... maar daar maak ik op dit moment nog niks uit op. Ben er een week mee begonnen...

Mijn vriend is gestopt met roken maar ben bang dat t aan mij ligt Door de korte cyclus.
    Als we eind augustus nog niet zwanger zijn verwijst de HA ons Door.
    Wat gaat er dan gebeuren? Wat zijn mogelijkheden?
    Ook heb ik gelezen dat vrouwen juist tijdens hun menstruatie vruchtbaar zijn. Zou dit dan t geval kunnen zijn..?
    Groetjes Char.

2. Coach

Coach Actief lid

8 feb 2014
    240
    0
    0
    België
    Twee keer hetzelfde bericht? Dit staat ook in een ander topic...

3. Ahl

Ahl Actief lid

11 apr 2014
    174
    0
    0
    Hier hetzelfde meegemaakt. Ik had een cyclus van 7 tot 10 dagen, 6 maanden lang. Na veel onderzoek kwam PCOS naar voren en zit nu in de MM

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik heb het niet meegemaakt. Ik heb juist eerder veel te lange cyclussen. Maar heb je door het temperaturen wel een eisprong kunnen ontdekken? Want daar gaat het natuurlijk om.

5. Koon

Koon Niet meer actief

Niet alleen hoor. Als een bevruchte eicel de kans niet krijgt om goed in te nestelen door een (veel) te korte LF zal het zwanger worden nog niet gemakkelijk zijn.

Ts, sorry verder geen ervaringen met zo'n korte cycli (hier 23-24 dagen)
    Ik denk dat je er goed aan doet om te tempen, hopelijk krijg je daardoor al wat meer duidelijkheid.

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Van temperaturen kan je vaak na een paar maanden pas een patroon in herkennen..
    Foliumzuur is zeker belangrijk om te slikken maar heeft niks met je lengte van je cyclus te maken..
    Denk da tje er nu op korte termijn niet heel veel mee kan.. Hopelijk krijg je uit je temperaturen een eisprong te ontdekken..en anders een doorverwijzing naar een gyn vragen??
    Ik weet niet of er medicatie hiervoor gebruikt kan worden.?

Deel Deze Pagina