Heb ik weer, zondag mijn eisprong gehad en nu sinds vannacht koorts. Geen idee waardoor maar ik vraag me af of het schadelijk is of invloed heeft op de innesteling. Ik weet dat het voor de zwemmers van manlief niet goed zou zijn maar hoe zit dan bij mij? Iemand een idee?
Het KAN nadelig werken. Door koorts kun je soms geen eisprong hebben. En voor de innesteling is het ook niet goed. (Volgens internet)
Ik had het ook, 3 dagen na ei ofzo terwijl ik 2 weken daarvoor ook griep had, echt geweldige timing weer Ik had geen hoge koorts, net 38, leek mij het beste met paracetamol laag te houden, is bij mij wel gelukt. Voel me wel zwanger nu maar nog even geduld of het ook zo is. Beterschap!
Nou, ik zat dus ook 3 dagen na de eisprong en mijn temp was 38,7 ongeveer. Het gekke is, de ochtend erna was het weg en sterker nog, had ik een hele lage temp van 36,5. Ik weet wel zeker dat mn ei gesprongen is, had 3 ochtenden op rij een verhoogde temp en dat is het inmiddels ook weer. Dus heel gek allemaal.
Ik had 5 cyclussen achter mekaar een koortsgevoel vlak na ei. En op 4, 5dpo een dagje hoge temp (38.3). In jan had ik het niet en raakte toen ook zwanger (ging toch mis met 10 wkn). Tot op heden geen verklaring voor. Zelfs gyn had er geen verklaring voor