Te korte lf en vervelende cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bodille1988, 28 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Ahhh dus let eigenlijk al behoorlijk op je eten. Ik weet dus niet precies wat het precies is aan wat ik anders ben gaan eten, dat er nu voor zorgt dat ik minder kwaaltjes heb van mijn cyclus. Is het de grotere hoeveelheid groente, de kleinere hoeveelheid granen en zuivel, of het toevoegen van die hormoonbalancerende voedingsstoffen... Wat ik nu vooral merk aan mijn cyclus is dat ik veel beter gemutst ben. Minder depri, boos en emotioneel. Eerder was ik direct na mijn eisprong enorm prikkelbaar, woedend soms om niks, een aantal dagen en dan de laatste 4 dagen voor mijn menstruatie liep ik continu te huilen. Ook heb ik minder buikkrampen en doen mijn borsten minder pijn in de week voorafgaand aa mijn menstruatie. Mijn cyclus was altijd al regelmatig tussen de 27-30 dagen, maar wel met af en toe een uitschieter naar 26 of 32. Die uitschieters heb ik nu niet meer. Het is nu echt 27-29 dagen.
    Wat me net ineens te binnen schiet, ik heb wel eens blogs gelezen over hormooncoaching. Omdat ik nu gevoelsmatig de boel goed op orde heb, heb ik er uiteindelijk niks mee gedaan, maar misschien heb je iets aan deze site; https://vithr.nl/

2. Bodille1988

Bodille1988 Actief lid

14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Dank je wel!! Ik herken het zo. Echt om de meest simpele dingen boos worden of gewoon ergernissen dat ik later denk waarom?! Ik merk altijd dat m'n vriend de 1e is aan wie ik me ga ergeren. En dat terwijl hij zich echt niet anders gedraagt dan andere dagen. Maar ineens zit het in m'n allergie. Echt zielig eigenlijk. En als dat nou 1 of 2 dagen voor de menstruatie is.. maar dat is het niet, het is ver daarvoor! Ben jij ook voor de 2e aan het gaan?

3. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Ik merkte altijd dat mijn eisprong was geweest omdat ik op die dagen totaal zonder reden het hoofd van mijn man er wel af kon rukken :roflmao:
    Wij zijn inderdaad voor een 2e kindje aan het gaan. Jullie ook?

Deel Deze Pagina