Hallo! Ik heb een vraagje en waar kan dat beter dan hier aan een verloskundige. Ik ben 3 maanden van de pil waarvan mijn cyclus ongeveer 30 dagen is (afbouwend). Mijn laatste eerste mentruatie dag was 2/3 september 2011. Echter ging ik een beetje van 28 dagen uit van mijn cyclus omdat deze afbouwend was en voor de pil deze ook zo was. Nu heb ik afgelopen vrijdag de 16e net iets voor 12 uur mijn eisprong gehad. Ik voelde deze met 3 harde steken aan de linkerkant. De dag erna, zaterdagochtend had ik een beetje een zeurderig gevoel nog. Zondag was ik in de ochtend misselijk en kon ik niet eens opstaan om naar de kerk te gaan. Maandagavond had ik last van mijn onderrug en vandaag werd ik pas om 3 uur in de middag wakker met een gevoel van een opgezette buik. Vanacht hb ik ook slecht geslapen daardoor. ik ben niet echt bewust ermee bezig maar ik ken mijn lichaam goed genoeg om nu te herkennen dat t lijkt alsof mijn lichaam veranderd. Echter lijkt t me sterk omdat het net enkele dagen geleden is geweest en ik nog geen innesteling heb gehad en dus geen HCG in mijn lichaam heb. Nu vraag ik me af kan het zo zijn dat de innesteling ook bv vandaag plaats heeft gevonden (ik voel een beetje mijn buik samentrekken heel lichtjes). Is dit mogelijk ?? of wat zou dit kunnen zijn ? Ooh heb ik normaal gesproken na mijn ei gew wat dikke afscheiding echter is dat nu wel wit maar wat dunner, vanochtend toen ik rechtop vanuit mijn bed ging staan voelde ik het zo in mijn slipje lopen.. Wat kan dit zijn.. ben ik gek of kan t erop duiden dat er een innesteling aan zit te komen ???
Hallo, Het kan een innsteling zijn. Wanneer deze precies plaatsvindt is niet te zeggen, varieert per zwangerschap. Meestal een dag of 10 na eisprong. Wacht rustig af of je ongesteld word. Zo niet testen en dan weet je of je een innesteling hebt gehad of dat je lichaam jou voor de gek houdt en het nieuwe verschijnselen zijn die bij je cyclus horen. Doordat je lichaam het nu zonder pil doet, kan je andere verschijnselen krijgen die je normaal nooit had. Groetjes Ineke