Onregelmatige cyclus

Discussion in 'Zwanger worden' started by vrouw000, Jun 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vrouw000

vrouw000 Lid

Jun 10, 2012
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Zijn er dames met hetzelfde verhaal?

Op mijn 13de werd ik voor het eerst ongesteld, alleen ik werd dit niet netjes om de 28 dagen maar een veel langere tijd zat hiertussen.
    Heel goed weet ik het niet meer maar het zou ongeveer om de 4 maanden zijn geweest.

Mijn moeder vertelde toen dat het niet erg was want het moest allemaal nog op gang komen, en dat was gewoon als je het dan nog niet netjes iedere maand was om de 28 dagen.

Naar een jaar ben ik naar de HA gegaan om aan de pil te gaan en heb deze ook gekregen.

Ik heb toen een half jaar de pil geslikt er ben er daarna weer mee gestopt.
    In de hoop dat mijn cyclus nu wel netjes zou zijn. ( dit was dus niet het geval) Een jaar zonder pil met geen resultaat.

Ik ben toen naar de huisarts gegaan om het er toch eens over te hebben. De huisarts deed hier een beetje vaag over vond ik zelf maar vertelde dat het geen kwaad kon en wel goed zou komen ik was toen 16 jaar en ben weer aan de pil gegaan.
    Ik heb de pil met regelmaat ook doorgeslikt dit kon geen kwaad volgens de huisarts.

Ik ben de pil blijven slikken tot mijn 22 ste.
    Eind juli begin augustus 2011 gestopt met de pil.
    Hierop kreeg ik geen ontrekkingsbloeding.
    Ik ben toen eind 2011 terug gegaan naar de huisarts en het met hem hierover gehad. Dat ik dit niet prettig vond met het idee te weten dat het misschien niet helemaal goed zat. Na wat aandringen kreeg ik van de huisarts Primolut voorgeschreven.
    Ik heb hier nog mee gewacht met innemen tot 14 maart ik had toch nog de hoop dat mijn lichaam het zelf op zou lossen.