Ervaring deskundigen gevraagd ;-)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Myrthe, 17 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Oke probeer een lang verhaal kort te maken ;)
    De laatste maand is doormiddel van echo's mijn cyclus in de gaten gehouden door de gyn. Volgens hem is mij ei gesprongen op 4 maart. Morgen is het dus 14 dpo, ik heb van mijzelf uit hele onregelmatige cyclussen en ook pms. Ik heb vandaag een test gedaan met middag urine en deze was omo wit. Ik heb ontzettend veel klachten wat zowel van pms af kan komen of eventueel zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn.

Kan mijn test te vroeg geweest zijn of moet ik nu er van uit gaan dat ik gewoon niet zwanger ben?

2. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    als je 14 dagen bij je eisprong op telt, dan kom je op 18 maart! Dat is morgen! Dus ik zou morgen even afwachten!
    ik zelf Teste 6 dagen voor NOD positief!
    maar dat geld lang niet voor iedereen! Dus het kan nog! Zal voor je duimen!

3. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dank je, ik hoop het zo wij zijn al 2 jaar bezig en als het niet lukt krijgen we diverse onderzoeken waaronder een hsc onderzoek waar ik erg tegenop zie...

4. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Upje verder niemand ervaring?

5. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik sluit me bij het vorige antwoord aan. Wachten tot morgen. Die kwaaltjes kunnen ook van je aankomende menstruatie zijn.... Succes

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    als je zes dagen voor nod posi test, dan heb je toch lange LF?? ik zit op 8 dpo en 3/4 voor nod... lijkt me sterk dat ik nu al posi kan testen?

7. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Op je originele vraag weet ik geen antwoord... sorry

Maar de hsc, daar zag ik ook tegenop maar viel bij mij reuze mee. Het onderzoek duurt maar heel kort, kort pijn. En als het goed is krijg je pijn medicatie. Succes!

Deel Deze Pagina