Theorie... Zou dit kunnen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Patchwork, 2 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Mijn cyclus doet raar. Even de feiten op een rijtje:

- hou sinds januari m’n cyclus bij inclusief fysieke staat van zijn op betreffende momenten in de maand
    - 31 augustus eerste dag laatste menstruatie.
    - positieve ovulatietest op 17 september (nét aan positief, niet mega-knal wat ik normaliter heb en meerdere dagen een donkere test, wat vreemd is voor mij)
    - uitgegaan van ovulatie op 19 september, alle fysieke tekenen wezen daar ook op in mijn beleving.
    - super heftige progesteronkwaaltjes van begin af aan (normaal zijn die op 12DPO nagenoeg over maar nu niet)
    - 6DPO tuurstreepje action early en kv 2v5 binnen afleestijd
    - daarna alle testen spierwit
    - nu 13DPO en geen bloed; langste LF die ik sinds januari (en mogelijk sinds jaren) heb gehad.

Gek dus.

Mijn gedachte.......zou het mogelijk zijn dat ik na die positieve ovulatietest van 17/09 niet geovuleerd heb en dat dat tuurstreepje op “6DPO” afkomstig was van m’n ei...? Dan ben ik nu namelijk niet 13DPO maar 6DPO en zou het nog alle kanten op kunnen...

Als ik morgen niet ongesteld ben (de vermoedelijke 14DPO) ga ik maar van bovenstaande uit denk ik. Maar kán dat überhaupt kloppen?

@RoGiJuLi misschien?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat zou heel goed kunnen aangezien je ovulatietesten niet overduidelijk positief zijn geweest.

Ik denk trouwens dat je meer aan temperaturen hebt dan aan het checken van fysieke tekenen ;)
    Je lichaam kan je in de maling nemen... je temperatuur niet ;)

nizzie86 en Meca vinden dit leuk.
  3. Patchwork

Volkomen mee eens, ware het niet dat mijn peuter zich nog minimaal tweemaal per nacht meldt en ik dan dus m’n bed uit moet... ;) Temperaturen gaat bij mij dus van z’n langzalzeleven niet betrouwbaar zijn. :roflmao:

Dank je wel voor het meedenken, ben al blij dat ik niet gek wordt. We gaan het zien of ik ongesteld word morgen, gek is het in ieder geval wel.

4. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik denk inderdaad ook dat die tuurstreep is gekomen door een LH piek.

5. Patchwork

Toch niet! Hartstikke ongesteld nu. Blijkbaar toch een ovulatie na die mini-piek op 17/09 en nu op 14DPO bloed. Langste LF since like forever. Stom. :roflmao: Maar goed, ik was er toch al van uitgegaan dat ik niet zwanger was dus kan de volgende ronde weer in.

Deel Deze Pagina