hoii.. ik wil toch even me verhaal kwijt.. we hebben besloten om samen een kindje te nemen. ik zou er niet zo serieus mee bezig zijn maar toch ben ik dat toch. ik heb al een dochtertje van 3 uit mijn vorige relatie. en was in ronde 1e meteen zwanger van haar.... mijn huidige vriend heeft nog geen kinderen voor hem is het allemaal nieuw. ik heb op 11 juni mijn spiraaltje laten verwijderen ja tis nog kort dat weet ik! maar heb een normale regelmatige cyclus ben altijd ongesteld geweest met de mirena. ik heb ontzettend veel last van me eiersprong 4 dagen met veel pijn trekkende gevoel ect. Maar ik vind het ontzettend spannend omdat alles weer opnieuw is en met me nieuwe vriend en of het allemaal wel gaat lukken wie van jullie heeft daar ook ervaring mee?? ik vind het lastig omdat zijn zus ontzettend moeilijk zwanger kan worden... ik weet dat niet erfenlijk is maar toch kan net zo goed wat bij mij zitten waar ik totaal niet vanuit ga. We klussen netjes optijd de normale regels Succes allemaal!!
Hier t zelfde, voor mij ook de 2e en voor mijn man de eerste mijn dochter is nu 7 (uit vorige relatie) succes! Hopelijk snel raak voor jullie!
Dankjewel ik hoop voor jullie ook!! heb het gevoel dat het nu ook niet raak is. Ook al alles netjes optijd gedaan enzo.. ik kan daar best van balen van dan omdat het graag wilt en hem dat ook gunt zal je vast wel herkennen.
Jazeker herken ik dat, destemeer omdat wij niet op natuurlijke wijze zwanger kunnen raken, wij hebben t ziekenhuis nodig, en helaas nog geen succes.. dan is t nog zwaarder omdat mijn man en ik zelf niets kunnen doen
balen!! ik heb ook het gevoel dat het nog lang kan duren en vind dat best lastig vanwege me dochter die meteen raak was maar toen stond ik er ook nog anders in dan nu. hoe komt het dat jullie niet natuurlijk zwanger kunnen raken?? lijkt me echt moeilijk aangezien jij ook al een dochter heb.
Hier ook een 3 jarige zoon uit mijn vorige huwelijk en afgelopen februari is onze gezamenlijke zoon geboren van mijn huidige man. Maar hier was het juist andersom. Bij mijn oudste ruim een jaar erover gedaan om zwanger te worden en bij de jongste in 1 maand en wij dachten ook “ach we zien wel, de vorige keer duurde het ook langer” de verrassing was dan ook groot, toen we na een maand nadat we besloten hadden ervoor te gaan, ik een positieve test in mijn handen had. Succes!
aaah da's leuk dat had ik dus toen bij me dochter ik riep duurt nog wel een half jaar voor dat die pil is uitgewerkt 4 weken later met een positieve test in mijn handen... dus ja dit maakt het nu we even wat lastiger voor mij mijn vriend vind het allemaal wel prima en die zegt we zien het wel.... ik blijf het een moeilijk punt vinden.... Maar we zien het wel. dankjewel!!!
aaah echt balen hoop zo dat het voor jullie snel lukt. hebben jullie het eerst 1 jaar geprobeerd of waren jullie al eerder naar de dokter gegaan?
Ik wist vanaf begin van de relatie dat ie onvruchtbaar was, dus toen we eenmaal over kinderen krijgen gingen praten, hebben we gelijk de huisarts geraadpleegd en die schreef een doorverwijzing naar t ziekenhuis de wens is er al sinds 2014, en sinds 2017 bezig in de MMM
wellicht anders maar ik ben zwanger van mijn 4e, waarvan dit de eerste is van mijn vriend.. Het is voor hem natuurlijk een opgave, 3 kinderen uit vorige relatie.. en dan straks een 4e erbij.. Maar hij doet nu al zoveel met de andere 3, dat zodra onze kleine er is deze mooi mee kan doen alleen dan echt alles voor hem voor de eerste keer meemaken (ipv kids die al wat ouder zijn)
das leuk als alles zo goed in elkaar past met de andere kinderen.. hier ook mijn vriend doet ontzettend veel mijn dochter hij heeft haar volledig geadopteerd en daar ben je als moeder zijn alleen maar super blij mee... wat leuk dat jullie nu samen een kindje verwachten