Symptomen van teleurstelling...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dins, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Hoi allemaal..

nou het onderwerp zeg het zelf..
    Ik wil mijn verhaal effe kwijt..

Zoals jullie eronder kunnen zien ik ben heel wat overtijd...(meer dan 10 dgn) dus banner klopt nie meer..zit nu op dag 43 :$:(
    Ik dacht echt echt dat ik zwanger was..Ik had hele nieuwe symptomen deze maand zoals om de 2 uur plassen honger elke keer, beetje chagerijnig,soms heel soms wat misselijk,niet goed slapen en last van mijn onderug,lichte krampen en 's avond opgezete buik... heb vandaag pas een clear blue test gedaan negatief :( echt balen zeg...

Mijn cyclus is normaal 29 a 33 dgn..maar ik had gemerkt dat mijn cyclus steeds wat langer werd de laaste 4 maanden,eerst 5 dgn extra overtijd daarna 1 week en een half en daarna heb ik hele juni geen ongi gezien,15 juli kreeg ik het weer en begon mijn vruchtbare dgn te rekenen(heel goed geklust)..maar nu weerr geen ongi ... zoals ik zie ga ik in aug weer mn ongi niet zien..ik denk om naar de gyn te gaan en ook ovu testen gebruiken,deze was ons eerste officieele ronde...dus kan eingelijk niet klagen ,maar het gaat nu over mn cyclus :(

wat betekent dit..dat ik niet geovuleerd heb? zijn er nog meer meiden die dit herkenen..

Hoop wat reacties te krijgen..
    alvast bedanklt meiden..
    Morgen kom ik weer online om reacties te kijken :)
    Xx

2. Chai

Chai Niet meer actief

Hoi Dins,

wat vervelend van je cyclus ik herken dit!
    Mijn cyclussen waren 42-36-28-42-36.
    Toen wij besloten het te gaan proberen was ik toch gelijk in de tweede ronde zwanger zonder ovu testen!
    Ik maakte me heel erg druk over me cyclussen en voelde me onzeker. Maar uiteindelijk heefd het dus niks uitgemaakt en ben ik nu al bijna 6 weekjes!

Ik wou je dus bij deze een hart onder de riem steken, want het hoefd dus helemaal niks te betekenen dat je cyclussen zo onregelmatig zijn.

Heel veel liefs.

3. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    @ Dins

Ik leef helemaal met je mee...
    Mijn cyclus is waardeloos, zit vandaag op dag 70....... :x
    En de dokter maar zeggen afwachten blabla...

Heb contact gehad met het ZH, heb uit mezelf de gyn gebeld en deze zei: Als je midden september ( dat is dan 3 maand )
    nog geen ongi hebt MOET de huisarts wat doen....

Dus ik kan je eigenlijk niet helpen met je probleem want zit zelf ook in dat schuitje van wat moet ik nu... :(
    Daarom lees ik ook de reacties ff mee

Sterkte Dins!

4. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi mwmariska
    ik zit nu op dag 78 ik ben disndag naar de dokter geweest en die zij dat ik in november maar terug moet komen als het dan nog niet ongesteld ben maar dat duurt nog ruim 2 maanden terwijl ik al ruim 2 maanden wacht!!

5. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Dat is te gek voor woorden...
    Ik kon mijn dokter ook wel wat aan doen hoor....
    Ja wacht het maar af... Als je graag een kindje wilt is dat het stomste wat je kan zeggen BAH

Ik was dus toen zo boos- teleurgesteld dat ik het ZH hebt gebeld en mijn verhaal heb gedaan...
    Hun kunnen niets omdat de huisarts je moet doorverwijzen maar ze gaven me als tip, wacht nog een maand en dan moet de huisarts toch wat actie ondernemen...

Dan zit ik op 3 maand niet ongi, dan eis ik ook van de huisarts dat hij wat gaat doen...

6. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    dat zou voor mij dinsdag al zijn maar het heeft echt geen zin om dan al terug te gaan hij wil nu nog niks doen

7. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, dat is toch wat zeg dat een huisarts niets wil doen als je al zo lang niet ongesteld bent geweest.......
    Gaat je huisarts binnenkort niet toevallig op vakantie? Zou ik mooi naar een andere huisarts gaan.
    Sterkte meid. Hoop voor je dat je gauw ongi wordt!

8. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Halllo allemaal..,

Bedankt voor jullie reacties :)
    First thing first @ Chai: gefeliciteert met je zwangerschap hoor!! genier ervan !! :)

Je heb gelijk het kan niets betekenen, maar hoe kan ik zo mijn vruchtbare dagen berekenen wanneer het zoo onregelmatig begint te worden?..
    Als iemand zijn cyclus zo onregelmatig is,hoe kan dat zijn,dat je heell later pas ovuleert of je Lf fase lang is ppff,helemaal ingewikkeld. Ik heb dit nooit meegemaakt vandaar en NET in de periode waarvan we voor ons eerste wondertje willen hebben,ben ook niet aan het ontpillen omdat ik heb met de pil gestopt vanaf dec 09.

Mijn vruchtbare periode moesten in begin aug zijn, en ik dacht mijn ei te voelen omdat ik in een van die dgn een beetje ongi krampen voelde,ik heb van 28 tot 1 aug geklust,dus ik dacht dat het raak was omdat mijn ongi niet is gekomen,en voelde allerlei nieuwe symptomen zelf mn man wist stiekempjes dat de kans is dat ik zwanger was, Gelukkig heeft hij mij superrr lief gesteund toen ik dat het negatief was,kreeg zelf tranen...:( al die dgn dacht ik dat ik een babytje in mij groeid,maar was vals ppff zoo rot gevoel is dat,en nu weet ik niet waar ik aan toe bent met mn lichaam,maar ja ik probeer niet zoveel aan te denken..

Ga wel ovu testen kopen om te kijken hoe en wat...
    Ik vindt het heel raar dat dokter willen afwachten zodra je 40 naar boven bent moet je gecheckt worden ppfff,straks is er iets en dan ben ja te laat ppfff balen zegg!!

9. Chai

Chai Niet meer actief

Hey Dins,

bedankt voor de felicitatie. :D
    Die ovu testen zullen zeker handig zijn.
    Ze eisprong vind altijd plaats (als je er een hebt) rond de 14 dagen voor je NOD. Dus als je een cyclus hebt van 35 op dag 21. Je kan ook proberen via je cervixslijm te bebalen wanneer je ei plaatsvind, alleen heefd niet iedere vrouw het even duidelijk.
    Je zou dat bijvoorbeeld in je agenda kunnen bij houden, dat had ik ook gedaan. Ik schreef op wanneer ik vochtiger werd bij mijn vagina en wanneer ik cervixslijm spotte, dat lijkt op eiwit en is zeer rekbaar. (gek spul :D)
    Hier misschien een handige link: Geboorteregeling op natuurlijke wijze [www.gezondheid.be]

Ik snap dat jeje zorgen maakt en denkt dat er iets met je lichaam aan de hand moet zijn, ik had hetzelfde.
    Ik was al 3 jaar gestopt met de pil en het leek nog nergens op.
    Uiteindelijk bleek dat dus allemaal drukmakerij te zijn geweest van mezelf. En zie ik dat sommige meiden met "regelmatige cyclussen" ook soms helemaal niet zwanger raken.
    Dus het zegt allemaal nietzoveel.

Ik zou voorlopig nog lekker genieten van het klussen en alles een beetje op je af laten komen. En je pas over een paar maandjes druk gaan maken, en zelfs een jaar erover doen is normaal.

Heel veel succes ermee.

10. lover23

lover23 Lid

27 aug 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo ik ben nieuw hier en wil graag meepraten als dat mag!ik ben ik mei gestopt met de pil en werd maar niet ongesteld totdat ik het zat werd en naar de dokter ben gegaan,eerst dachten ze dat ik zwanger was maar helaas was dat niet zo.kreeg toen een kuur provera oor 10 dagen(best snel dat ze me die kuur gegeven hebben)5 aug was de laaste dag van die ontrekkingsbloeding als het goed is als alles normaal is moet ik zondag of maandag ongie worden!nu heb ik vorige week doorzichtig slijm gehad maar dat duurde 2 dagen had ook last in me onderbuik.nu heb ik helder witte afscheiding en met vlagen pijn in me buik en onderrug!ik ben heel erg bang dat ik geen eisprong heb me man en ik willen graag kinderen ben ook bang dat het niet gaat lukken!kunnen jullie me vertellen of ik nu toch een eisprong heb gehad met dat doorzichtige slijm? we hebben toen wel flink geklust,en wanneer zou ik kunnen testen vandaag een testje gedaan omdat ik niet kan wachten(maar dat is denk te vroeg geweest)kunnen jullie me antwoord geven op me vragen alvast bedankt

11. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    @ Chai :

Dank je wel voor je reactie het stel me een beetje gerust :) Bij mij is het moeilijk om eisprong te spotten met c.slijm t is soms onduidelijk bij mij.
    Ik heb wel stekels gevoeld en krampen rond begin aug,dus ik dacht dat ik geovuleerd heb, maar blijkt nu niet dus:(
    jij probeerde 3 jaar zwanger te worden oeii da's veel,maar heb je wel op de juiste dgn goed geklust ect.?...,wat heb je gedaan om zwanger te worden? door alleen het schrijven van je vruchtbare dgn??
    heb net gelezen dat de cb zwangerschap test niet zo gevoelig is als die van 2kv5,een vriendin van me zei dat mss duurt het een beetje voor de hcg in me lichaam te "vermenigvuldigen"...

@ Lover: hallo hartelijk welkom hoor :)
    Naar mijn mening kan het heus zijn het je eisprong was geweest hoor;)... maar ik kan niet bevestigen dat je zwanger bent,liijkt erg wel op.., maar toch kan het alle kanten op gaan.., idd is het toch een beetje te vroeg nog afwachten dan:)...

12. lover23

lover23 Lid

27 aug 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dins!ja ik ben zo benieuwdd had gister testje gedaan maar die gaf negatief aan denk nog te vroeg geweest!ben zo bang dat me eisprong niet komt maar aan dat heldere slijm ga ik toch denken dat ik me eisprong gehad heb! dus afwachten maar ga woensdag denk een testje doen. groetjes

13. Chai

Chai Niet meer actief

Hey Dins,

ik was drie jaar gestopt met de pil maar we waren toen nogniet bezig voor ene kindje hoor. lol.. :D
    We probeerden voor het eerst vanaf juni en in juli ben ik zwanger geraakt. Dus tweede ronde en daarom probeer ik je dus gerust te stellen dat je met een onregelmatige cyclus ook heel snel zwanger kunt raken.

Als je overtijd bent en zwanger zou je positief moeten kunnen testen met clearblue en kv ik had allebei achter elkaar gedaan en beiden duidelijk positief. Dat was toen ik 2/3 dagen overtijd was.

Liefs

14. lover23

lover23 Lid

27 aug 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben zo benieuwd! had jij verschijnselen toen je net zwanger was?heb wel af en toe last van me onderbuik met vlagen!heb vannacht ook gedroomd dat ik een test had met 2 streepjes hahah.ben ik er dan te veel mee bezig?want dan zeggen ze toch ook dat het niet lukt?woensdag ga ik testen ben ook best bang op een teleurstelling jullie horen meer! groetjes

15. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    hee Chai thanks om mij gerust te stellen :) heb een vraagje over onregelmatige cyclus.. (heb nog steeds geen ongi) als iemand bijv..zolang wacht om ongi te worden zoals in mijn geval zit op dag 46... betekent dat ik in de eerdere dgn niet vruchtbaar ben geweest..? als dat zo is..en nog steeds geen ongi..is het nog mogelijk om een eisprong te krijgen in deze lange cyclus? dus in een van deze komende dgn kan er een eisprong plaats vinden ??

@ lover: super spannend is het voor jou!!! weet je ik heb geleerd ..zeker in mijn geval nu.. hoe om te gaan met terleurstelling..want ja het is niet anders als het negatief is,gwn lekker van een wijntje genieten tot wanneer het nog kan wuahahha naah slappe grap misschien haha:)in andere woorden maak jezelf sterk ervoor :)

ben gister naar de Bioschoop gegaan ..en wat dachten jullie zag een vrouw met zo'n mooie zwangerbuik van ongeveer 5 a 6 maanden en CUTE!en zag dat mn man het ook leuk vond om te zien :(.. maar na 5 min werd ik super fustreerd was boos tegen mezelf.. daar zit ik met een plotseling rare laaangee cyclus,geen ongi te zien...last van onderugpijn,en soms wat krampen,ppfff :( maar ja...daarna werd ik weer gewoon,heb ik niet meer erover nagedacht....

Is het handig om misshien 1 maandje maar pil te slikken om voor mijn cyclus weer normaal te krijgen ??
    :)Nog meer meiden die bij willen kletsen?.. altijd welkom :)

16. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    hey dames ..

Ik heb vandaag heel wat gelezen over monnikspeper... zijn er dames die er zeker weten dat dit middel goed werkt?
    Misschien kan ik het ook beginnen te gebruiken om weer normale cyclus te krijgen:) Hoeveel kosten de druppels??:)

17. lover23

lover23 Lid

27 aug 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dins heb jij al een keer provera gehad?die heb ik namelijk wel gehad dus nu is het echt afwachten voor mij!ben zo bang dat ik nooit een eisprong zou hebben(maar dan zegt me man hou nou is op het komt echt wel)ik ga woensdag testen eerlijk gezegd kan ik niet wachten om te testen hahah.vannacht ook gedroomd dat ik 2 streepjes had.nu zit ik op de bank en heb weer last van vlage onderrug pijn en steken bij me eierstokken lijkt het wel op!dins:hoe lang ben jij al bezig?
    liefs

18. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Hey Lover :)

Wat is provera?
    ben nl heel nieuw in al in middelen namen hahah:)

Deze maand was het onze echt officiele 1ste ronde..

19. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hoi allemaal,
    ik las dus het stukje hier ff mee en nu heb ik misschien wat info wat ik zelf gekregen heb ook.
    als ik het goed begrepen heb is het zo dat als je vanaf je laatste menstruatie na 35 dgn nog geen menstruatie heb gehad dan is de kans op een eisprong klein dan kan het dus zijn dat die overgeslagen is.
    ik ben zelf nu al 2,5 jaar bezig met zwanger worden en aangezien ik dus een gigantische onregelmatige menstruatie heb is het bij ons dus nog niet gelukt wat dus kan komen doordat ik misschien niet altijd een eisprong heb.

20. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Hoi Ikkuh van hartelijk welkom :)

bedankt voor je info.., want dat vroeg ik me ook steeds af...
    ik heb een tipje voor je...als je wilt kan je monnikspeper googlen,want heb positieve verhalen van dit middel gelezen helpt goed bij onregelmatige cyclus,het regelt je hormoonhuishouding :) zelfs voor je vruchtbaarheid...ik denk dat k het gaat kopen,het is een plantaardige middel dus kan geen kwaad.. maar als eerste wil ik naar de gyn voor een testje te doen om gewoon te controleren en kijkt of die ok vindt om deze middel te gebruiken lijkt me wel verstandig.. :)
    gebruik ook welleens de ovu testen? en heb ook gelezen dat temp heelll goed is..dus aan die ga ik ook beginnen wanneer ik aan een nieuwe cyclus begint :)

heel veel succes :)

Xx

Deel Deze Pagina