Ik vraag me iets af.... Sinds de miskraam is de menstruatie anders......ik heb deze keer wel eens wat meer stolsels gehad tijdens de menstruatie...sorry voor de vieze praat..... Maar de keren hiervoor dus niet, wel gewoon bloedverlies maar zonder stolsels. Nu dacht ik.......is dat het baarmoederslijmvlies wat je verliest als stolsels tijdens je menstruatie? Want als je niet veel stolsels verliest bouw je dan wel genoeg baarmoederslijmvlies op voor een innesteling?
Ik ben er ook wel benieuwd naar. Heb beetje zitten googlen, de een zegt is normaal en de ander zegt dat als je er last van hebt dat je na de huisarts moet dat het ook wat anders kan zijn. Zelf trouwens geen last van alleen met de miskraam zelf.
Ja het lijkt me dat als je slijmvlies goed opbouwt je dat ook kwijt moet bij een menstruatie.....niet?
Ik heb geen miskraam gehad... Maar ik had en heb ook geen stolsels hoor... En ben echt zwanger geworden
de 1e paar keer ongesteld na de miskraam was met stolsels, de laatste keer niet.. En dat vond ik vreemd.. De maand erop bleek ik weer zwanger te zijn,dus denk niet dat het er invloed op heeft hoor edit; voor de miskraam had ik het altijd zonder stolsels en toch ook zwanger.
na mn miskraam was mn menstruatie ook wel anders hoor. ook geen stolsels of zo. en minder ongesteld. na 2 dgn was ik er van af. maakte me ook een btje zorgen, maar was heel snel weer zwanger!