hoi hoi. ik ben toch beetje onzeker om te gaan testen als ik niet ongesteld word. zijn er meer mensen die hier last van hebben. zit toch eigenlijk wel een beetje in de put. groetjes Annika
hio annika Ben je onzeker omdat je je wil behoeden voor een teleurstelling. DAt kan ik me wel voorstellen hoor. Tis ook zo spannend allemaal, vooral als je er veel mee bezig bent. Aan de ene kant wil je de verlossing en aan de andere kant......... Wacht nog ff rustig af, hihi en als je dan overtijd bent, waag eens een gokje........ Twinny
Tis ook allemaal zo spannend, zou je wel, of toch niet, en dan idd de teleurstelling als je een dag overtijd bent en de test is negatief. ik neem mezelf elke ronde voor om minimaal 3 dagen na nod te wachten, tis me helaas nog nooit gelukt, te nieuwsgierig, en dan toch weer de teleurstelling, maar ik moet zeggen deze maakt dan wel snel plaats voor goede moed voor de volgende ronde, klinkt misschien raar.. maar toch.. sterkte, enneh hopelijk gaan de dagen snel voorbij...met positef resultaat liefs Gigi
Nee annika... geduld is niet je sterkste kant he hahaha..... ik ga voor je duimen en spreek je weer op msn. xxx
he meid, is heel logisch hoor, is ook erg spannend en je wilt jezelf behoeden voor een teleurstelling he. sterkte liefs sam
Ha die Annika, logisch had ik ook is heel normaal en dan test je zwanger en dan komt het wel heel dichtbij. het was echt wel een beetje een soort schok voor mij ik dacht alweer aan de volgende ronde maar ja dat hoefde dus niet meer! Ik wens je alle geluk toe en wees maar snel zwanger!!! neem mijn voorbeeld maar aan. groeten van jennie72
Hai die Annika nee ik was niet aan de Clomid. Ze dachten in het begin wel dat ik P.C.O had maar gelukkig niets van dat alle. Ben jij aan de Clomid? gedult is een schone zaak zeggen ze wel eens en dat blijkt voor mij dan ik kon ook niet wachten om te testen. maar dat is logisch. Ik hoop voor je dat het snel raak is en ook met Clomid kun je echt wel zwanger raken kijk maar bij andere dames1 dus houd moed meisje. Hoe oud ben je? Krijg de indruk dat je wat jonger bent Sorry groeten jennie72