Te koud aangekleed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wup, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Jacob is echt geen koukleum. In de wagen met winterjas en voetenzak heeft hij het nu ook veel te warm.

2. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Hier al maanden romper met lange mouwen en longsleeve. Mijn meid is 6 maanden en beweegt nog niet veel. Ze zit stil in wipstoel of ligt in de box dus dan krijg je het snel wel koud. Mijn oudste daarentegen niet. Die danst, rent en springt zowat de hele dag dus die krijgeen romper met korte mouwen of hemdpje.

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Wij hebben een oud huis en het tocht hier ook redelijk. De vloer is koud en omdat hij nog een kruiper is heeft hij (wanneer het vriest) altijd een mailot onder zijn broek met leren slofjes. Ook heeft hij een romper met lange mouwen, een longsleeve t-shirt met daarover heen een blouse, of een iets dikkere trui. Maar dit is echt omdat het thuis nodig is. Dit heb ik zelf ook nodig. We hebben de kachel altijd op 19 graden staan. Maar dan heeft hij zelfs nog koude handjes of koude beentjes...

4. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik vind het ook iets te koud, terwijl TIm wel erg warm van zichzelf is.
    een korte mouw romper krijgt hij nu alleen aan als hij een trui aan krijgt.
    Bij gewoon een truitje, krijgt hij een romper met lange mouw aan!

5. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Het ziekenhuis gaf aan dat je je kind net zo moet kleden als jezelf, ook als je naar buiten gaat.
    Ik heb met 3 kinderen dit gedaan en geen van allen klaagt (hoewel de jongste bijna 9 weken is hahahaha)
    De 2 oudste lopen het liefst op hun blote voeten de hele dag rond en zonder shirt.

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Mee eens! Nu met die vreselijk koude dagen doe ik het ook!
    Maar Finn is wel een koukleumpje net als ik!
    Het klappertanden kan ie goed (als ik hem bijv. aan het uitkleden ben om in bad te gaan)

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wat is kunstmatige kleding? echt nog nooooooooooooooooit van gehoord!

Hier hebben we wel truien! Heel mooie gebreide...door oma!

(nee....niet van die ouderwetse met beesten enzo...gewoon modern hoor:p)

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Voor een baby op de toch wel ja, maar ik heb een rond rennende peuter van 2.5 :D

9. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Hier doe ik onze dochter een romper aan met korte mouwen, en een katoenen shirt er overheen aan. In huis is het warm genoeg dus kan dat wel. Buiten heeft ze een jas aan plus nog twee warme flappen van de voetenzak. Als we buiten zijn geweest en we komen binnen voelt ze altijd warm aan.
    Dus je hebt je kind echt niet te koud aangekleed. Als moeder voel je dat zelf het beste aan. Luister daar maar naar ipv bemoeizucht andere mensen. ;)

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    OF romper korte mouwen met een trui, OF romper lange mouwen met een longsleeve erover. Kyan is ook een warmbloedje hoor. Wel als we naar buiten gaan een mailot onder zijn broekje omdat op een of andere manier die pijpjes altijd opkruipen.

11. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Ik draag een hele dikke trui en heb het vaak nog koud, maar dat zegt niets over mijn zoontje.
    Die heb ik laatst zelfs (ivm zijn eczeem) in een T-shirtje laten spelen (begin dit jaar). En dan heeft hij het nog warm genoeg.

Hij draagt in principe een romper met korte mouw of zonder mouw en daar overheen een longsleeve shirt. En als we naar buiten gaan en hij in de Maxi-Cosi zit of in de wandelwagen dan krijgt hij geen jas aan. Doen we dat wel dan zweet hij zich te pletter.

Dus ik kan de kleding van mijn zoontje niet afleiden aan mijn kleding, ik ben een mega koukleum en hij is heel warmbloedig....

Deel Deze Pagina