Te koud buiten?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sandraske, 11 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat een onzin inderdaad, gewoon lekker naar buiten! Lisa is ziek maar ik ben ook even met baart buiten geweest, voor ons allebei lekker. Van de week was het -13 en ook dan moet Eva naar school en Lisa mee.

2. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Laat ze praten.. Vroeger deden ze niet anders (hoe moet je dan boodschappen doen, kind thuis laten??) Enne ze slaapt er heerlijk in, dus ze zal er geen last van hebben.

3. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, wat een overdreven reacties van die mensen...
    Er is niets mis mee hoor. En jij kent je kind het beste , dus jij kunt prima inschatten of je kind iets wel of niet leuk vindt. En zo te zien heeft je dochter nergens geen last van.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

gut hoe doen ze dat in landen als oostenrijk dan??

hier zijn we 2,5 week terug de hele dag buiten geweest in de efteling bij min 10 ofzo.

moet je dan alleen maar binnen blijven ziiten dat gaan toch niet???

trouwens als je een ouder kindje had gehad had die ook naar school gemoeten door de weeks. had je ook door de kou gemoeten bedoel niet iedereen heeft twee auto's

5. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik ben net terug van een wandeling naar het dorp, we zijn zowat 2 uur weggeweest. Simone had alleen koude handjes want ze trekt haar wantjes weer uit. Verder was ze lekker warm hoor!

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik ben net terug van boodschappen doen, Yara is in diepe rust en staat nog buiten tot ze zo wel wakker zal worden (17:00 etenstijd)

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Dat gezeik altijd van die mensen. Dat Jay net geboren was was het ook koud buiten hij was hartstikke lekker warm niets aan de hand.. Nou kreeg van alles naar mijn Hooft hoor dat ik slechte moeder was dat ik met deze weersomstandigheden naar buiten ging met hem gingen voelen of het wel warm genoeg was. Bah werdt daar toch wel kriegel van in het begin reageerde ik erop laten zei ik ja hij ligt in zijn blote reet in die bak en doe straks de regenkap er even af kan alles goed doorluchten.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben wel 2 auto's, maar ik ga echt niet met de auto terwijl het maar 10 minuten lopen is. Er zijn wel mensen op school die het wel doen, maar als je ze goed inpakt kan je prima lopen.

9. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Snap nooit zo goed waar mensen zich mee bemoeien!

Ik probeer ook elke dag even naar buiten te gaan hoor, en het gaat altijd prima! Ze heeft nergens last van!

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja klopt vorig jaar was het ook superkoud en toen zei men er niks van, schijnbaar denkt men dat kinderwagenbak warmer is ofzo...

11. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Echt onzin meid! Mijn zoontje is iets jonger, maar ik ga ook gewoon naar buiten met hem hoor. Ze zijn niet van suiker! Gewoon lekker inpakken en gaan met die banaan :D
    Ik heb ook al heerlijk sleetje gereden met hem en op het ijs geweest, is toch hartstikke leuk voor ze, laat die mensen maar zeuren ;)

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik herken het wel hoor! Afgelopen week ook veel gehoord dat het koud was voor mijn ukkies. Mijn eigen zoon en de oppaskindjes van dezelfde leeftijd. Ik antwoordde dan dat ze warm ingepakt zaten en ik het kouder had. Ik vond het zelf ook erg lekker buiten en de kinderen ook.

Is juist gezond voor ze! Maar mensen vinden het al gauw koud (of nat want daar kunnen ze ook goed over miepen).

13. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Gewoon gaan hoor, was gezond weer vandaag. Kijk, als er een harde wind staat is het misschien nog anders maar je niet onzeker laten maken hoor!

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Je had haar vast warm genoeg gekleed, anders was ze niet zo heerlijk in slaap gevallen. Niet onzeker zijn hoor (al ben ik dat zelf vaak zat als het om mijn dochter gaat maar goed :D). Gezond die buitenlucht!

15. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    pfff waar bemoeien ze zich mee zeg! Kijk als het nou als een gek sneeuwt enz maar hallo kom op zeg!

Ik ga hier ook gewoon met de kinderwagen naar buiten hoor! Er zal toch eten enz gehaald moeten worden toch? Dus Tycho zn ski-jas aan, sjaal om, muts en handschoenen, in de voetenzak en lekker naar buiten! Butien het feit dat het moet, het is ook nog eens hartstikke gezond!Ik zou er niet aan moeten denken om de hele dag maar binnen te blijven hangen! Ik ga dan ook vaak 's middags nog ff met Tycho een stukje wandelen zonder wagen. Dan krijgt hij zn skibroek en zn snowboots extra aan, hij vindt het prima, rent toch heen en weer. Ik heb het vaak kouder als hij !! x

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Nee! Dit is super gezond! Ik wandel nu graag hoor, vandaag zelfs na de dierentuin geweest!

17. susy26

susy26 Niet meer actief

tjonge zeg, wat een bemoeienis! ja dan moet je tussen 4 muren blijven zitten,als je kleintje geen kou mag krijgen...is toch harstikke gezond! laat ze lekker mouwen, die zijn niks gewend!

18. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    ik had gister het zelfde! moest naar de supermarkt om luiers te halen, al die mensen het is toch veel te koud voor zo'n kleintje!
    ik dacht wat zeuren ze nou? ze heeft een skipakje aan, en ligt lekker warm onder een dekentje heeft uggs aan een muts op en handschoenen aan. ze heeft het warmer dan wij hoor! en ik ga echt geen uren struinen ofzo. heb er niets van gezegd maar dan sta ik echt op kookpunt! mn moeder zei het is gezond weer hoor ga maar lekker naar buiten is het te koud dan gaat ze vanzelf wel brullen!

19. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    oh dan ben ik ook een slechte moeder haha... nee joh kleintje is lekker ingepakt dus dan is het alleen maar gezond een frisse neus halen... wij gaan er ook gewoon op uit met dit weer...

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Mijn kleintje is jonger dan die van jou en ik ga ook gewoon met haar naar buiten hoor ;) En ik smeer niet eens vaseline op haar gezichtje ;)

Deel Deze Pagina