Hoi mijn dochtertje is twee weekjes terug een beetje ziek geweest, echt verkouden, maar niet koortsig of zo.. nu merk ik alleen dat ze nog last van slijm heeft, dan drinkt ze haar fles leeg en komt er slijm mee (is gewoon helder) ze hoest niet en niest soms om haar neusje leeg te maken. kan ik wat aan dit slijm doen? of is het gewoon een kwestie van afwachten.. het is al minder geworden en echt veel last heeft ze er niet van. daarnaast is ze af en toe zo gulzig, dan zuigt ze echt in 5 minuten een fles van 200cc leeg en dat gaat dan vaak niet goed, ze verslikt zich en spuugt dan.. of ze verslikt zich en weigert verder te drinken.. als ik tussendoor een boer wil laten wordt ze boos en houdt zich zo stijf dat ik de fles er maar weer in stop. Ergens ben ik ook wel trots, mijn kraamhulp zei dat ze nooit een gulzige baby zou worden omdat ze niet aan de borst wilde en erg langzaam dronk.. ik heb johannesboompitmeel gebruikt, maar ben er mee gestopt omdat ze het volgens mij niet meer echt nodig had.. is het misschien toch beter om er nog een heel klein beetje in te doen? of helpt dat niet als ze gulzig is? voor de rest is het een schatje hoor alvast bedankt
Waarschijnlijk heeft het zijn tijd nodig voordat het slijm in z'n geheel weg is. Mocht ze er last van krijgen kan je altijd even langs je eigen HA. Ik weet niet welke leeftijd je kindje heeft. Maar zou een kleinere speen helpen? Ik neem aan dat je nutriton hebt gebruikt vanwege het spugen? Ik zou het niet gebruiken vanwege "gulzigheid" Ilja