Ervaring jonge kat, nieuwe erbij in de periode net na bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Silvaantje, 23 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvaantje

Silvaantje Actief lid

20 dec 2011
    142
    0
    0
    Ik werk als huishoudelijke hulp en nog twee dagen
    Leiden
    Wij hadden al die tijd twee katten, de jongste is anderhalf. Nou is de oudste al sinds een paar maanden weggelopen en onze jongste kat verveelt zich nu echt heel erg en ik vind het echt heel zielig voor hem. Nou kwam ik van de week op marktplaats een advertentie tegen van een kat, ook anderhalf, die een nieuw huis zoekt met een maatje en een tuin omdat hij nu zijn energie niet kwijt kan. Perfecte match dus dacht ik zo...

Nou ben ik over twee weken uitgerekend en bedacht ik me dat het niet heel handig is om hem nu op te halen omdat hij de eerste zes weken binnen moet blijven en ik als ik net bevallen ben niet goed in de gaten kan houden of iedereen de deur wel goed dicht houd... Dus dacht ik,
    Ik haal hem twee weken na m'n bevalling op maar die mensen gaan zelf ook verhuizen... Ze willen hem best nog een paar weken houden maar dan maakt hij wel weeeer een extra verhuizing mee....

Denken jullie dat het te doen is om een nieuwe kat nu te gaan halen? Ik kan natuurlijk morgen bevallen maar het kan ook zo nog drie weken duren...... Of moet ik echt wachten tot een paar weken na m'n bevalling?

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Nee ik zou deze laten gaan.
    Je weet gewoon niet hoe het gaat lopen.
    Neem geen risico. De hele zomer zal het asiel vol zitten met kittens dus je hebt nog kansen genoeg.

3. Silvaantje

Silvaantje Actief lid

20 dec 2011
    142
    0
    0
    Ik werk als huishoudelijke hulp en nog twee dagen
    Leiden