Ik heb na het plassen een gevoelige onderbuik heb geen blaasontsteking dat is al onderzocht. Iemand dit ook? Heb ook als ik teveel doe dat ik dan niet lekker wordt en ga dan relaxen en dan zakt het ook weer. Dit is echt een totaal andere zwangerschap dan die van mijn zoontje.
Nee, inderdaad het is even na het plassen en als ik dan klaar ben en op de bank ga zitten dan voel ik het zeg maar.
Hi! Ja hier ook! Ook meerdere malen besproken in het ziekenhuis (loop onder extra controle) niets aan de hand. Een heel fijne gynaecoloog heeft mn blaas eens goed bekeken op de echo en samen met mijn verhaal heb ik blijkbaar gewoon een gevoelige blaas. Ik kan ook niet zo lekker meer uitplassen en moet echt ff mn rust nemen als ik zit Zolang je er last van houdt wel blijven aangeven hoor, misschien kunnen ze je urine keer op kweek zetten.
Ik heb het ook als ik naar de wc geweest ben dan voel ik echt me baarmoeder op me blaas naar beneden zakken. Beetje vervelend naar volgens mij wel normaal tot nu toe heb ik een nette zwangerschap. op wat kwaaltjes na dan haha
Dit wilde ik ook zeggen ja, naar mijn idee voelt het ook alsof je baarmoeder naar beneden zakt na het plassen, maar alleen als hij echt goed vol was. Het klinkt wel logisch. Echt pijn is het ook niet maar meer even gevoelig
Steken en gevoeligheid is normaal, er verandert een hoop daar beneden alles gaat groeien en verschuiven, is niet zo gek dat je dan ook van alles voelt. Probeer je er geen zorgen om te maken>!
NOU idd. Zo voelt het net alsof er wat naar beneden zakt en als ik dan weer ga zitten op de bank oid dan voelt het gevoelig. Ik herken dit gevoel alleen bij ovulatie
Ja, dat is ook zo. Bij mijn zoon had ik de eerste maanden nergens last van dit is allemaal nieuw voor mij. Echt een totaal andere zwangerschap. Ook moe en koud en dan ook niet lekker voelen.