Na plassen gevoelige onderbuik

Discussion in 'Zwangerschap' started by petra34, Jun 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. petra34

petra34 Niet meer actief

#1 petra34, Jun 16, 2015
    Last edited by a moderator: Jun 16, 2015
    Ik heb na het plassen een gevoelige onderbuik heb geen blaasontsteking dat is al onderzocht. Iemand dit ook?

Heb ook als ik teveel doe dat ik dan niet lekker wordt en ga dan relaxen en dan zakt het ook weer. Dit is echt een totaal andere zwangerschap dan die van mijn zoontje.

2. Kel1989

Kel1989 Actief lid

Jan 19, 2015
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het soms ook. Ook geen blaasontsteking en hou het ook niet lang op.

3. petra34

petra34 Niet meer actief

Nee, inderdaad het is even na het plassen en als ik dan klaar ben en op de bank ga zitten dan voel ik het zeg maar.

4. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hi! Ja hier ook! Ook meerdere malen besproken in het ziekenhuis (loop onder extra controle) niets aan de hand. Een heel fijne gynaecoloog heeft mn blaas eens goed bekeken op de echo en samen met mijn verhaal heb ik blijkbaar gewoon een gevoelige blaas. Ik kan ook niet zo lekker meer uitplassen en moet echt ff mn rust nemen als ik zit :) Zolang je er last van houdt wel blijven aangeven hoor, misschien kunnen ze je urine keer op kweek zetten.

5. Amelien

Amelien Bekend lid

Apr 4, 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook hetzelfde verhaal. Heb het al sinds 20 weken op en af. Hier ook geen blaasontsteking.

6. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

Nov 14, 2012
    1,149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ik heb het ook als ik naar de wc geweest ben dan voel ik echt me baarmoeder op me blaas naar beneden zakken. Beetje vervelend naar volgens mij wel normaal tot nu toe heb ik een nette zwangerschap. :) op wat kwaaltjes na dan haha

7. petra34

petra34 Niet meer actief

Ben morgen 6 weken en voel ook veel meer steken en dingetjes dus dan valt dit ook op

8. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Dit wilde ik ook zeggen ja, naar mijn idee voelt het ook alsof je baarmoeder naar beneden zakt na het plassen, maar alleen als hij echt goed vol was. Het klinkt wel logisch. Echt pijn is het ook niet maar meer even gevoelig

9. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Steken en gevoeligheid is normaal, er verandert een hoop daar beneden :D alles gaat groeien en verschuiven, is niet zo gek dat je dan ook van alles voelt.

Probeer je er geen zorgen om te maken>!

10. petra34

petra34 Niet meer actief

NOU idd. Zo voelt het net alsof er wat naar beneden zakt en als ik dan weer ga zitten op de bank oid dan voelt het gevoelig. Ik herken dit gevoel alleen bij ovulatie

11. petra34

petra34 Niet meer actief

Ja, dat is ook zo. Bij mijn zoon had ik de eerste maanden nergens last van dit is allemaal nieuw voor mij. Echt een totaal andere zwangerschap. Ook moe en koud en dan ook niet lekker voelen.

Share This Page