Niet gerust op vakantie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Fleur1, 21 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Hoi Hoi

Ik heb er al eerder een topic over geopend met de vraag of we nog wel op vakantie moeten naar Denemarken nu ik zwanger ben.
    We zijn er allebei niet echt gerust op. We weten dat er nog geen negatief reisadvies is maar wat is verstandig. Moeten we gewoon rustig op vakantie gaan of is het toch verstandig om thuis te blijven.

Veel Liefs Fleur

2. Japke

Japke Bekend lid

1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Fleur,

Denemarken is een mooi en goed ontwikkeld land. De zorg is daar prima. Als jullie beide prettig voelen dan zou er voor mij geen bezwaar zijn. Ik zou lekker genieten.

De vogelgriep. Ook in Nederland loop je kans op infecties en ziektes. Ik zou het dus relativeren maar ben je toch ongerust of heb je een raar gevoel erover dan moet je het niet doen.

Ik neem aan dat je met de auto gaat, en dan is het belangrijk dat je regelmatig probeert even de benen te strekken en vaker rustpauzes te nemen. Met het vliegtuig ben je meer afhankelijk van het vliegtuigmaatschappij, hoe ver zwanger je bent en of je dan nog mag vliegen.

Als je gaat neem je gegegens mee en zoek uit waar een ziekenhuis is, altijd prettig als er toch wat voordoet.

Succes en groetjes,
    Japke

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Hoi Japke

We gaan inderdaat met de auto en we zullen wel wat vaker stoppen als anders al is het om naar de wc te gaan. Hoever ik dan zwanger ben weten we nog niet zo goed ivm pilgebruik. Maar maandag weten we er meer over.

Ik hoop dat het onze ongerustheid een beetje weg gaat de de loop van de weken want ja we verheugden ons er zo op.

Liefs Fleur

4. Japke

Japke Bekend lid

1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Fleur,

Veel plezier met de echo!
    Hopelijk wordt de ongerustheid minder. Kijk zelf over een paar weken, als de vakantie dichter bij komt, hoe jullie er tegen aan kijken.

Succes,
    groetjes,
    Japke

Deel Deze Pagina