te laag HCG?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kartouche, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kartouche

kartouche Actief lid

19 mrt 2008
    140
    0
    0
    lebbeke
    :(maandag 29/11 moest ik normaal ms krijgen, ik heb dan een zwangerschapstets gedaan die was licht positief, dinsdag weer een gedan van het kv en die was dik positief, direct bloed laten testen en woensdag hoorde ik dat HCG waarde 66 was. is dit te laag? nu heb ik gisteren (vrijdag) een druppel helderrood bloed verloren en vandaag had ik op het wcpapier bruin slijmverlies (niet veel) moet ik nu een miskraam vrezen? vrijdag 10/12 mag ik naar gyneacoloog. ik hoop dat alles goed is:(

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

He hoi,

Jeetje, wat een onzekerheid zeg!
    66 is inderdaad erg laag maar...ik ken een paar verhalen waarbij het helemaal is goedgekomen.
    Helaas heb ik het 2x zelf meegemaakt (te laag hCG) en beide keren kwam het niet goed. Klinkt misschien hard, maar kan moeilijk zeggen dat het altijd goed komt.

Ik duim in elk geval voor je!

Elmo

3. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    Ik was met 4 weken zwangerschap op een HCG van 77

Dit is nu ook jouw periode toch? Als je direct na je NOD heb getest kan het dus heeel goed zijn dat je nog par onder de 100 zit net als ik toen.

Met precies 5 weken 1812
    En met 5,5 weken zat ik op 5600

Ik had toen ook veel stress met het getal 77, ze dachten dat het erg laag was enzo maar helemaal goed gekomen en moeilijk te vergelijken met anderen.

Maar het gaat echt om de verdubbeling. Ik dacht toen zelf dat ik 'verder' was in mijn zwangerschap dan dat ik was ik was eigenlijk ook pas heel kort zwanger je kant je er nl altijd een paar dagen in vergissen of dit komt door de bevruchting die iets langer duurt of je hebt je ei net iets later of eerder gehad etc.

Dus het getal 66 zegt echt niets op dit moment echt waar....

Ik denk dat je niet voor een MK hoeft te vrezen door een druppie bloed hoor! Houd moed en dan zul je zien dat je over een weekje een mooie verdubbeling hebt als alles goed is!!! laat je even iets horen??

SUCCES

Deel Deze Pagina