Hoi, Wij hebben vanmorgen de 20 weken echo gehad en daarop is een extra vliesje in het hartje gezien. Er zit altijd nog een kleine opening in het hart en daartussen zit nu een vliesje wat er niet hoort (zo is ons verteld en we zagen het ook duidelijk op de echo) de rest van het hartje zag er perfect uit. Alleen dat extra vliesje wat er niet hoort dus.. we zijn nu in afwachting van een telefoontje van het ziekenhuis waar de GUO2 plaats zal vinden. ik kan geen vergelijkbare verhalen vinden op internet, heeft iemand er misschien wel ervaring mee?
Hee, wat vervelend voor je @Wes88, en je was al zo onzeker (ik lees mee in het juli topic omdat ik 2 augustus uitgerekend ben). Ik weet ook geen vergelijkbare verhalen. Hopelijk kan je snel terecht voor de GUO2 en kunnen zij je vragen beantwoorden.
Mocht er misschien iemand hetzelfde meemaken en op dit berichtje uitkomen, gelukkig bleek het het longvat te zijn die onder bepaalde hoeken oplichte op de echo alsof het in het hart zat. Volkomen normaal dus.. Gelukkig hebben we ‘maar’ 24 uur in onzekerheid geleefd voordat we dit hoorde.