Hoi dames, Aangezien het weer momenteel erg zonnig is en ik pas in september uitgerekend ben en hopelijk nog lekker veel zon mag meemaken, een vraagje: Kan het kwaad om met je blote zwangere buik in de felle zon te zitten? Zit nu ook in t zonnetje maar heb toch liever mn buik bedekt.. ergens voelt t niet goed. Weet iemand hier meer vanaf? K heb ergens gelezen dat er vanaf 14wk ofzo de kindjes onderscheid kunnen maken tussen licht en donker en dat wanneer je een zaklamp op je buik houdt, je bebi dan weg kan zwemmen... lijkt me niet fijn! Ik hoor graag jullie ervaringen. ..
Volgens mij zijn er geen bezwaren om van de zon te genieten Ik ben in mei nog op vakantie geweest (Turkije) en mijn vk waarschuwde alleen voor zwangerschapsmasker. Ik heb gewoon mijn bikini gedragen en nu ook nog steeds op het balkon in bikini
voor mn eigen gevoel bedek ik ook mn buik, maar ik verbrand snel en ik wil t strak staande buikvel niet verbranden Ook merk ik dat als ik wat lang in de zon zit dat uk begint te bewegen, dus net alsof ze wil zeggen "warm!! ga weg uit de zon" als ik mn buik dan bedek of naar binnen ga is t goed.
Ik smeer net als mijn gezicht mijn buik in en ga heerlijk met blote buik in de zon zitten. Merk niet dat de kleine er last van heeft ofzo. Zo lang je jezelf prettig erbij voelt is het goed. Ben inmiddels 32 weken.
Hier net op vakantie geweest en ook in september uitgerekend. Hier ook in de zon gelegen, met factor 50 ingesmeerd. Wel heb ik de hele hete zon tussen 13 en 16u vermeden, maar dat doe ik altijd aangezien ik een lichte huid heb.
Ik zit ook gewoon met mn blote buik in de zon. Smeer wel goed maar dat doe ik altijd al want ik heb een lichte huid. Beebje begint wel meer te bewegen als ik met mn blote buik in de zon zit. Hij zal wel denken wtf is dit nou weer voor schijnwerper op mij gericht in ene.
Hier ook september uitgerekend en onlangs naar curaçao geweest. Heerlijk genoten van de zon in mijn bikini