Hallo even een vraag... ik heb (heel dom) net 4 dagen voor mijn NOD getest met CB digitaal en daar stond dat ik ZWANGER ben HOERA..... wist bijna zeker dat ik deze ronde niet zwanger kon zijn.. ivm weinig tijd om te klussen hih maar ook omdat ik helemaal geen symptomen heb ... alleen wel twee weken pijn in mijn buik... is dat wel ok... daarnaast doe ik veel sporten... spinning en voetbal( van de week nog een bal in mijn buik gehad.. is dat erg?) kan ik daar wel gewoon mee doorgaan pffft ben echt door het dolle heen
hi Dwazie, van harte gefeliciteerd! JE kan lekker blijven sporten zolang het voor jou ook goed voelt, na 12 weken word contact sporten afgeraden (voetbal) Omdat je baarmoeder dan boven je schaambotje uit gaat groeien. Geniet lekker! Imke
bednakt immie voor je felicitatie... is het normaal dat ik zo vreselijk bangig ben.. heb de hele dag krampen in mijn buik ben zo bang dat het mis gaat alsnog... zijn de krampjes ook normaal... ben een beetje geschrokken van een tekst hier dat maar 33% goed gaat... vond dat errrug veel