Te laat als je je eisprong voelt...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jipperke, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipperke

Jipperke Lid

21 nov 2006
    79
    0
    0
    Misschien een hele stomme vraag....maar als je je eisprong voelt, ben je dan te laat met klussen?

Ik had vanochtend met vrijen pijn in mijn zij, die ik nu nog voel...denk dat het mij ei wel 's zou kunnen zijn...

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    geen idee of je telaat bent dan want de 1 voelt het voor de eisprong en sommige na de eisprong (de steken)

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nee hoor, als je nu gaat vrijen is het nog helemaal prima. Je ei blijft toch 12 uur goed!
    Veel plezier (hi hi)

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    O ja Sonja, dat is ook weer waar.
    Maar het lijkt me sterk dat je pas 12 uur na je eisprong nog steken krijgt, dus ik denk dat ze nog wel op tijd zijn...

5. Jipperke

Jipperke Lid

21 nov 2006
    79
    0
    0
    Oe....dat worden dan weer twee lange weken wachten ;)

6. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    is het zo dat de steken die je voelt in je lies dat die pas na de eisprong komen? Ik d8 altijd ervoor of tijdens! :(

Groetjes!

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik had in het begin dat ik stopte met de pil elke maand tijdens (vlak voor dus) mijn eisprong ontzettend last ervan (afwisselend links dan weer rechts was geen pijl op te trekken) en zo ineens was ik er van af...

toen een paar maanden nergens last van gehad, toen ineens zo ontzettend last vanaf de eisprong van mijn borsten...afgelopen maand helemaal nergens geen last van gehad, niet van mijn borsten niks..

en nu dit keer weer zo verschrikkelijke pijn van mijn eisprong heb deze maand ovu testen gebruikt omdat ik na mijn eisprong moet terug komen om weer bloed te laten trekken, en de hele week niks...vanaf donderdag weer veel last ervan, gisteren helemaal, en gisteren ook de 1e positieve ovu test, dus bij mij in ieder geval wel degelijk een teken dat het voor mijn eisprong is, vanaf dat ik er geen last mee van heb, heb ik dus mijn eisprong achter de rug...dit keer voor mijn doen wel 2 dgn later dan voorgaand jaar...normaal positieve test (van de keren dat ik het gebruikt heb) op dag 12-13 en nu pas positief op dag 14 :(

dusse zeker niet te laat meid, zou eerder zeggen mooi op tijd.... :)

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    bij mij in ieder geval dus wel voor en afzakkend tijdens....als ik er geen last meer van heb weet ik dat mijn eisprong geweest is (ook omdat ik een paar keer ovu testen heb gebruikt die dit dus bevestigde)...

liefs smoekie

9. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ja ik heb nu al voor de tweede maand steken gehad in mijn linkerlies (d8 dus mijn eisprong vorige maand, maar door ongi bleek dat dit niet kon) deze hebben 2 dagen aangehouden en het savonds echt felle steken en daarna was het weg.. nu heb ik wel wat last van me onderbuik...
    Kan ik nu me eisprong hebben gehad.. of zou die nog komen? Ik kom er niet helemaal uit... (volgende maand anders eens ovulatietesten gebruiken)

Groetjes!

10. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Ik had afgelopen maa en di slijm en wat zeurende onderbuik, woensdag avond 3 flinke steken links onderin de buik. En sinds gisteren erggevoelige tepels.. Ik heb 6-2 een MK gehad, ik verwacht dus dat dit mijn eisprong was, heb dit voor mijn MK nooit zo goed gevoeld!
    (Zal wel mooi zijn want het kan na een Mk wel 6 tot 8 weken duren voor je weer ongi wordt heb ik gehoord/gelezen).
    gr. Jellie

11. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Oh ja.. na die felle steken eigenlijk geen last meer gehad van mijn buik, hooguit beetje zeurderig ( spierpijnachtig).

12. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    je eisprong kan ook idd tijdens of vlak na je menstruatie zijn geweest, ik ben er van overtuigd (we hebben het destijds weinig gedaan behalve toen) dat ik zwanger ben geraakt terwijl ik ongesteld was...we waren toen een weekend in waalwijk bij mijn schoonzus en tja toen is ie dus verwekt want daarvoor kon gewoon echt niet of hij moet superzaad hebben gehad wat het bijna 2 wkn heeft overleefd omdat ik in de tussentijd zo ziek als ik weet niet wat was...

mar goed dus wel tijdens mijn menstruatie....

dus het kan zeer zeker... :D

13. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik had een dag voor me ei geklust toen kreeg ik me ei (die voel ik ook) en die dag nog eens geklust volgende dag voelde ik nog pijn van me ei dus dacht ik ga weer naar volgende ronde maar niks van waar ik ben zwanger dus of je te laat ben dan zeg ik nee

14. Jipperke

Jipperke Lid

21 nov 2006
    79
    0
    0
    Gefeliciteerd Rastagirl!
    Welke ronde was het voor jou raak?

Deel Deze Pagina