Stoppen met de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Fairy Tale, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hoi

Toen ik begon met de pil had ik als gevolg van de hormonen een tijdlang last van lichtbruine afscheiding.

Nu ga ik over 2 1/2 week trouwen en we zouden daarna stoppen met de pil. Nu zit ik te twijfelen of ik niet nu al zal stoppen, maar ben eigenlijk een beetje bang dat ik dan weer last krijg van die afscheiding. Dat zou ik erg vervelend vinden tijdens mijn bruiloft.

Heeft iemand hier last van gehad toen ze stopten met de pil? Als ik de laatste strip toch nog neem, moet ik vanavond weer beginnnen.

2. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hee Fairy tale,

Wat leuk, wanneer ga je precies trouwen? Ik ga nl ook bijna trouwen: 15 juni om prcies te zijn.

Wij zouden eigenlijk ook na de bruiloft stoppen, maar inmiddels ben ik al gestopt, ik loop nu wel het risico dat ik op die dag ongesteld ben, maar joh, ik zie wel hoe het loopt allemaal. :)

Succes met alles!

3. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Gefeliciteerd alvast.

Zo je ziet aan mijn banner ben ik pas getrouwd en ik zeg je bij deze: je wil echt NIET ongesteld zijn op je trouwdag ;) Ik vond 't al erg genoeg dat mams-lief iedere keer moest helpen met jurk en alles weer goed doen als ik naar de wc was geweest, dan wil je toch helemaal geen geklooi met maandverband o.i.d. Daar staat je hoofd echt niet naar die dag. En 't zou jammer zijn als je wel afscheiding hebt ofzo.
    Dus, nog lekker even een maandje doorgaan, zou ik zeggen. Wat maakt dat ene maandje uit?

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Nee, echt? Ik ook! Dan hoop ik dat je mooi weer hebt! ;)

5. Niet meer actief

hey fairy tale.

als je twijfelt zou ik nog even wachten,
    ik zou dan pas een kindje nemen als je er echt klaar voor bent alvast gefeliciteerd he met jullie trouwdag! veel plezier en suc6 nog

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hoe lang ben je altijd ongie met de pil?
    Toen ik ging trouwen heb ik het zo uitgerekend dat mijn laatste dag ongie, de dag voor het trouwen was. Dan ben je in ieder geval niet ongie tijdens de grote dag. Misschien is dat een idee?

Afscheiding (en/of ongie) is inderdaad niet leuk op je grote dag. Wordt me toch een gehannes. En dan heb ik nog niet gehad over de huwelijksnacht...

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik heb uiteindelijk toch besloten die laatste strip te nemen. Dan moet ik halverwege mijn weekje parijs de laatste pil innemen en wordt ik net ongesteld als ik weer thuis ben. En dan wordt het afwachten! :D

8. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ik denk dat je er inderdaad wel goed aan doet nog één maandje door te slikken.
    Een hele fijne dag en een fijne tijd in parijs.
    Daarna veel geluk en hopen dat het snel raak is.

9. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Hardenberg
    Huh? 't Ging geloof ik om de afscheiding die ze eventueel zou kunnen hebben als ze stopt met de pil, niet om twijfel aan een kindje.

BTW: een kindje krijg je, die neem je niet.

10. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    als het allemaal errug snel gaat heb je (ik dan) toch wel het gevoel van nemen hoor. Maar dat is off topic.

Ik hoop op een stralende 15 juni!

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Off topic: Mijn moeder heeft me altijd geleerd dat je ze niet neemt.
    Verder vind ik dat het niet zo is dat ze in de schappen van de Albert Heijn liggen. En ook al gaat het snel, dan nog heb je een kind gekregen. Het blijft een wonder, en wonderen kun je ook niet nemen.

12. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Hardenberg
    Ja, vind ik ook. Kinderen zijn een geschenk en het geschenk is niet minder groot of waardevol als je het na één maand gekregen hebt, of pas na twee jaar.

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Helemaal mee eens :)

14. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0