Hoe blij ik vorige week was met mijn positieve test, hoe onzeker het nu is! Toen ik afgelopen maandag opstond, had ik bloedverlies en behoorlijk wat. Niet een klein beetje als 'waarschuwing'... Tot en met vandaag nog steeds bloedverlies. Geen dikke klonten en ook geen maandverbanden vol binnen no time. Ik heb dinsdag de vk gebeld en moet morgen terugbellen. Gisteren werd ik nog wel misselijk, mijn borsten zijn ook nog gevoelig. Maar ik durf niet meer te hopen dat dit nog goedkomt. Dit is nog erger dan moeten wachten totdat je een zwangerschapstest kunt doen... Je staat machteloos en kunt alleen maar afwachten...
Knutselsmurf wat erg Die onzekerheid is zeker killing. Heb je nog een test gedaan om te kijken of deze lichter/donkerder/gelijk is? Sterkte en dikke digi knuffel!
Wat naar die onzekerheid, ik hoop echt dat het mee valt ! Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen!
Vreselijk die onzekerheid. Hopelijk vals alarm!! Hoeveel weken ben je zwanger denk je? Ik duim voor je.
Ik ben nu vijf en halve week zwanger. Uitgerekende datum is 27 december. Ik zou zo graag de tijd twee weken vooruit zetten zodat ik een vroege echo kan hebben... alleen maar om te weten of er misschien toch nog een hartje klopt of dat we toch voor de volgende ronde moeten gaan... @Jordan Ik heb bewust geen test gedaan omdat je altijd nog hcg in je lijf blijft houden, ook tijdens de miskraam, dus dat zou alleen maar misleidend werken.
Dat begrijp ik maar al te goed... ik heb indertijd ook een week lang in onzekerheid gezeten. Dat was erg lastig. Probeer om zoveel als mogelijk jezelf bezig te houden, zo gaat de tijd vlugger vooruit en ik zou inderdaad niet meer testen. Want dan maak je jezelf alleen maar gekker en het is geen garantie! Ik hoop dat je vlug duidelijkheid hebt. Sterkte!
Sterkte... Je weet dat je 50/50% kans hebt maar de onzekerheid is killing. Klinkt misschien gek maar ik was na vijf dagen licht bloedverlies ook een soort van opgelucht dat de miskraam doorzette omdat ik eindelijk wist waar ik aan toe was. Ik hoop heel erg voor jou dat het onschuldig is en weer stopt. Probeer afleiding te zoeken! Hou je ons op de hoogte?
Ben je al geweest voor een bloedtest? Mss voor de zekerheid daar al je hcg laten meten en na 2-3 dagen nog eens gaan. Dan kan je zien of je hcg verdubbelt is of niet. Hoop voor jou snel meer duidelijkheid meis!
Mijn miskraam was ook tegen de 6 weken. Normaal bloedverlies zonder pijn of stolsels. Maar.. Mijn kwaaltjes waren ook steeds minder. Dus daar zou ik bij jouw nog hoop van houden. En echo heeft idd nog geen zin zo vroeg. En een test zal nog gewoon positief zijn. Wellicht iets minder.. Zou je kunnen proberen..
Heb net contact gehad met de vk. Ik krijg maandag of dinsdag een echo, dan ben ik 6 weken. De kans is aanwezig dat ik niks zie omdat het nog wat vroeg is, maar ze wilde het toch proberen omdat het zo onzeker is. Dus dat vind ik wel fijn. Nog een paar dagen geduld hebben....
Fijn dat je dan al een echo mag... Maar komend weekend zal lang duren voor je Sterkte! En hoe is het met het bloedverlies?
@Roosje Het is sinds gisteravond aanzienlijk minder. Ik kan het nu doen met inlegkruisjes in plaats van dikke maandverbanden. Op momenten dat ik misselijk word (die heb ik nog steeds dagelijks), gloort er weer een sprankje hoop.... Heel moeilijk want meteen druk ik dat de kop in omdat ik mezelf geen valse hoop wil geven....