Hi dames, Het antwoord op mijn vraag staat ongetwijfeld op dit forum, maar ik kan het tot nu toe niet goed vinden. Welke test vinden jullie fijner: de gewone action test of de early? Ik wil het liefst zo snel mogelijk resultaat kunnen zien, dus dan zou ik denken aan de early. Maar... ik hoor graag
Early heeft nog wel eens vals positief. De gewone van action was mijn inziens wel goed. Sommige dames hebben met beide geen goede ervaringen
Ja ik was altijd fan van KV maar daar krijg ik constant valse lijntjes van.... Predictor is top maar op dit moment wordt ie niet verkocht bij op=op. Vind 'm te duur voor de reguliere prijs.
Gewone action. Ik testte daarmee op 8 dpo (achteraf gezien, dacht al aan NOD te zitten) al positief, dus vroeg testen kan ook prima (mits de innesteling etc is geweest). Wat er idd gezegd wordt, de early wil nog wel eens valse lijntjes geven. Ik zelf heb dit bij de gewone action nog nooit gehad, valse lijntjes.
De gewone maar hou er rekening mee dat deze nog wel eens vals uitslaan. Dus bij een streep bevestigen met een andere test, predictor bijv.