Wie heeft ervaring met ovulatie testen (dipsticks) van op wish of amazon? Heb het specifiek over zo'n voordeelpacks van 20-50-... tests voor maar een paar € Vergelijkbaar met sensitest? Ik zou het gokje durven wagen, maar misschien zijn er die ervaring hebben met de testen en me er meer over kunnen vertellen? Alvast aan het nadenken over volgende kinderwens en mezelf kennende gaan die testen weer vaak gebruikt worden. En die sites hebben nogal lange levertermijnen, dus wou alvast even de markt afspeuren op zoek naar goede deals
Geen ervaring mee. Wel met de lh-testen van Sensitest. Die vind ik geweldig. Misschien beiden bestellen en ook sensitest en telkens testen met van elk merk 1. Dan merk je vanzelf of die onbekende merken ook betrouwbare uitslag geven
Ik heb toen 150 stuks op eBay besteld. Voor volgend mij €7,nog wat. Altijd wel erg tevreden over geweest. Waren alleen niet zo gevoelig als bijv de predictor maar rond nod wel een prachtig streepje. Waren van die testen net zoals de 2v€5 van de kV en Etos
Ik heb ze toen der tijd ook via ebay gekocht, ook 100 stuks voor een paar euro en was er zeker tevreden over. Werk zou ik dan die verpakking doen waar in het roze ovulatie test op staat, Die wit met rode Chinese tekens heb ik niet zon goede ervaring mee.
Ik kocht ze ook van ebay soms zat er een rare tussen dan deed ik er op die dag gewoon nog 1 maar is zoveel goedkoper
Hi!! Ik heb er nog heel veel in huis. Moet even tellen, maar zeker meer dan 50. Voor de verzendkosteb mag je die zo hebben. Via wish gekocht. Ik vond ze prima!