te laat geklust?? Vage test.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Suzannes, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Hoi dames

even een vraag ( ik kan hem niet zo gauw ergens anders vinden):

Ik heb gisterochtend een ovulatietest gedaan ( uit het niets, dus de dagen ervoor niet getest), omdat ik dacht dat ik wel in die periode kon zitten. Er was een duidelijke 2e lijn zichtbaar, maar niet donkerder of dezelfde kleur als de controle-lijn ( wat volgens de handleiding zou moeten). Ik dacht dus: mijn ei is onderweg! Gisteravond dus maar meteen aan de klus ;)
    Nu ging ik vanmorgen testen en toen was er nog steeds een 2e lijn, maar veeeeeeeeeeeel lichter! huh?
    Mijn vraag is nu: ben ik ''te laat'' geweest met klussen? Als je eisprong al is geweest, geeft ie dan nog een lichte lijn aan en wordt ie dan steeds vager gedurende de dagen of had ik gisterochtend echt nog geen eisprong gehad en is er dus wel op tijd geklust?
    Ik testte overigens met die dipsticks van babyboomshop.

Overigens wel blij dat ik uberhaupt een streep heb gezien, want vorige maand kon ik mijn eisprong helemaal niet vinden en ben ik na 8 dagen gestopt met testen.

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    het zou kunnen dat je piek al is geweest.
    maar als de ovutest positief is komt je ei binnen de 24u tot 48u. dus dat is al bijna 2 dagen terug he.
    misschien ben je dan nog wel goed met klussen.

hoelang is je cyclus? want soms is het wel nodig om langer door te testen, want je eitje valt niet altijd op de dag dat je het denkt.

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik had deze cyclus dat ik op dag 13 en 14 een lijntje had die bijna posi was en daarna was hij helemaal weg...
    Op dag 22 en 23 had ik in eens een echte knaltest in handen!
    (zie album)

Dus mijn advies is nog even door testen!

4. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Mijn cyclus is gemiddeld 32 a 33 dagen, maar we hebben net de 1e ronde klussen gehad en ik ben al 3 weken overtijd!!! Blijkt echter wel dat ik (helaas) niet zwanger ben, maar een keer een menstruatie heb overgeslagen ( waarschijnlijk). Wel bizar hoor, ben nooit overtijd ebn slik al 1,5 jaar geen pil meer en nu begin je met klussen en ineens 3 weken!! Maar ik had dus berekend dat, als ik menstruatie heb overgeslagen, nu ongeveer weer mijn nieuwe eisprong moet hebben. En toevallig 1x testen en ineens een streep.

Maar even technisch vraagje: als je 1 dag NA je eisprong klust, kan je dus nog wel eventueel zwanger raken? Weet dat het andersom wel zo werkt...

5. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Goed advies Flippo! Dan test ik nog wel even door!
    alleen nu echt enorm gokken, gezien ik al zo lang niet meer ongesteld ben geweest ( 4 januari laatste x!! pff!)

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    je eitje leeft 24u

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nog even doortesten meid! (En klussen natuurlijk :p)

Ik ben deze cyclus begonnen op dag 14 met ovutesten. Eerst bijna positief, toen bijna spierwit. Toen leek ie weer donkerder te worden. Vanochtend had ik ineens een knaltest in mijn handen!

Deel Deze Pagina