dag dames, ik hoop dat jullie mee willen denken! ik slik de minipil, en was die vorige week zaterdag vergeten. Maandag, totaal niet meer aan gedacht, hadden we het gezellig om het zo maar even te zeggen . Achteraf schoot me te binnen dat ik mijn pil was vergeten. Aanvankelijk heb ik hem doorgeslikt, omdat ik er van overtuigd was dat ik niet zwanger zou zijn. Kans is zo ieniminie. Ik geef ook nog bv, en afgelopen zondag merkte ik ineens terugloop! dit kán op een zwangerschap duiden. Omdat mijn productie ook maandag niet super was, heb ik nu toch maar besloten om tijdelijk even met de pil te stoppen, en even af te wachten of ik dan toch zwanger ben. Maarrr... ik heb geen idee of ik ongesteld zal worden, dl is nu 1 jaar, en met bv kan dat vrij lang duren. Mijn vraag is dus, wanneer zou ik kunnen testen? heb wel een beetje ongestelterig gevoel zeg maar, maar dat kan bijna niet zo snel na het stoppen toch? toch nog een heel verhaal!! hoop dat jullie iets weten! groetjes
Hoi Lyso! Volgens mij kun je alleen zwanger zijn als je ook je eisprong had, op (of vlak rond) het moment dat 'jullie het gezellig hadden', zal ik maar zeggen En als je er dan vanuit gaat dat je een redelijk normale cyclus zou hebben, (wat natuurlijk niet zeker is, gezien het feit dat je de (mini)pil slikt...) dan zou je je menstruatie ongeveer twee weken later verwachten. Dus als ik jou was zou ik vanaf komend weekend testen! Je zou trouwens ook een ongestelterig gevoel kunnen krijgen, doordat je nu halverwege (?) een strip gestopt bent, en daardoor nu gewoon ongesteld wordt? Dat overkwam mij namelijk nogal eens.. toen ik een beetje pilmoe aan het worden was en echt om de haverklap de pil vergat Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes!