Een vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dolfijntje1985, 24 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Ik had weer ff een vraagje. We hebben deze maand heel vaak geklust meestal doen we alleen rond me eisprong en verder als we zin hebben maar deze ronde hebben we echt om de dag gedaan maar zit toch met een vraag. Ik dacht dat ik zondag of maandag (20,21 mei) me eisprong zou hebben. En hebben maandag 14,17,19, en 20 mei geklust. Maar nou was ik dinsdag avond 22mei echt kots misselijk dacht ff dat ik moest spugen en giga pijnlijke borsten kon er niet eens op liggen die nacht. Woensdag was dat bijna zo goed als weg. Nou vraag ik me af of misschien dinsdag me ei niet is gesprongen. Maar kon het niet opbrengen om nog te klussen was bang dat ik zou gaan spugen. Zou het dan weer niet raak zijn deze maand. Mijn cycles zit tussen de 26 en 28. En als ik pas dinsdag me eisprong zou hebben gehad dan zou dat met een cycles van 26 pas op dag 16 zijn geweest en is mijn lutte fase maar 11 dagen zijn. En met 28 een lutte fase van 13. Dat zou wel kunnen. Maar dan hebben we deze maand dus weer niet goed geklust of zou er nog een kans zijn.
    Sorry voor het lange verhaal ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het blijft afwachten. Ik snap je logica en zou zelf hetzelfde beredeneren. Maar in principe zat je er 3 en 2 dagen voor dan. Dan kan het nog prima hoor. Beter zou het natuurlijk andersom zijn, maar goed. Mocht het raak zijn, heb je wel veel kans op een meisje.
    En die misselijkheid kan door van alles komen he. Ik was vorige week ook misselijk en mijn ei is niet geweest. (al ff van wel)

3. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Dank je voor je andwoord. Ja dat is ook zo het blijft altijd afwachten helaas. En dat duurt altijd zo lang vind ik. Dus we maken nog wel een kans, het is dus nog niet helemaal verkeken. We gaan maar weer heel hard hopen dat het nu wel raak is.

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Sperma blijft tot max 4 dagen in leven geloof ik, dus als je een dag later je eisprong hebt gehad, zou dat niet zo veel moeten uitmaken.

Deel Deze Pagina