Wanneer eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ikzelf, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

ik heb een vraag en ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

Omdat ik niet weet wanneer mijn eisprong is geweest kan ik ook niet uitrekenen wanneer mijn NOD is en ik zou het toch handig vinden om dit te weten;)
    Maandag 18 okt. had ik een follikelmeting gehad, 2 eiblaasjes van 19 en 22 mm. De maandag daarna, 25 okt. heb ik bloed moeten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad en deze was gelukkig positief met een waarde van 56.

Nu is dan dus de vraag, wanneer heb ik een eisprong gehad?
    Ik snap dat als ik a.s. maandag nog niet onge ben dan ik dan waarschijnlijk overtijd ben.
    Als ik kijk naar mijn vorige cyclus dan zou ik vandaag onge moeten worden maar dit was vanmorgen niet het geval ( wordt het altijd in de ochtend bij mijn eerste bezoek aan het toilet ).

Wie heeft hier verstand van en kan hier iets over zeggen?
    Behalve dan natuurlijk afwachten, dat moeten we allemaal maar dat is zo moeilijk;)

Hoop dat er veel reacties op komen en veel gunstige antwoorden;)

Liefs

2. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Tjee, lastig zeg.

Ergens tussen 18 en 25 oktober heb je je eisprong gehad, maar geen idee wanneer natuurlijk. Heb je niets gevoeld? (ik voel het zelf ook nooit hoor).

Misschien gewoon even testen?? Als je zo'n vroege zwangerschapstest doet, weet je meer. Die kunnen namelijk tot 4 dagen voor NOD al positief zijn...

3. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    nee ik voel dat niet, ja ik voel wel wat maar kan daar niet uit opmaken wanneer de eisprong is geweest. Heb namelijk dagen lang "blauwe plekken gevoel" rond de eisprong dus dat zegt ook niks;)

Deel Deze Pagina