Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar een kindertablet voor onze zoon (5jaar) Hebben jullie tips welke goed zijn? Of eventueel linkjes met aanbevelingen? Bedankt alvast!
Ik volg even. We hadden 2 jaar geleden een Lenovo voor onze zoon gekocht, maar die loopt best vaak vast als hij een spel speelt. Voor onze dochter willen we dus een andere kopen.
Wij hebben gewoon normale tablets met family link erop. (ze kunnen zelf niets downloaden en bepaalde apps zijn niet toegankelijk zoals Youtube)
Wij hebben een gewone tablet. Hij vraagt als hij hem nodig heeft. Hij gebruikt hem al lang voor teken dingen op YouTube. Normale filmpjes kijkt hij op tv.
Gewoon normale tablet in kindermodus met familylink. Stevige hoes erom heen en klaar. Youtube kids heb ik erop en aangegeven filmpjes geschikt tot bepaalde leeftijd.
Samsung! Mijn samsung is 2 jaar ouder dan de lenovo van zoon. Maar is een ellendige tablet die lenovo. Loopt idd vaak vast. Terwijl mijn oude samsung nog steeds soepel loopt en niet eens zoveel duurder was