Te laat of juist nog te vroeg? (ovulatietesten)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Faithful, 19 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faithful

Faithful Niet meer actief

'Normaal' is mijn ei er rond cd16 en daarom begin ik op cd11 met ovulatietesten als ik ze gebruik.
    Ze zijn nu niet positief dat weet ik.

Deze maand op cd10 het gevoel van steken rond de eileider en 'vruchtbaar slijm' en veel zin. ;)
    Hier op de foto mijn testen tot nu toe.

Cd11 vind ik donkerder van kleur dan cd13 (vandaag), toch lijkt de laatste iets breder. Wat denken jullie, heb ik mogelijk mijn test piek moment gemist door op dag 11 te beginnen en daarmee net mijn ei al gehad. Of zal hij misschien de komende dagen toch nog oplopen en ben ik te vroeg en zeggen mijn dag 10 dingen nog niet zoveel?

Ik blijf verder testen, maar ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken.

Vast bedankt voor jullie meekijken!

2. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Nee hoor gewoon verder blijven testen!
    Steken die je voelt zijn meestal het groeien van het eitje wat bijna gaat springen. En vruchtbaarslijm kun je al een paar dagen van te voren hebben.
    :)

Faithful vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.020
    15.627
    113
    Nabij Utrecht
    Met een cyclus van 24 dagen is het wellicht te laat om pas op dag 11 met ovutesten te beginnen.
    Stel dat je ei op dag 11 was dan zou je ovu op dag 9 of 10 al positief zijn geweest ;)
    Er is dus mi een kans dat je hem gemist hebt, maar dat weet je pas zeker door nu gewoon door te blijven testen.

Faithful vindt dit leuk.
  4. Faithful

@summer22 dankje, ik blijf mooi doortesten!
    @RoGiJuLi normaal heb ik een cyclus van 28 dagen, maar sinds de miskraam is hij 'van slag' en de laatste maanden dus korter. Maar mijn ei is wel 'laat' steeds, maar dacht misschien nu eerder.
    Ik blijf nog even testen en dit weekend zal het duidelijk moeten zijn.
    Volgende week ook (weer) afspraak bij de fertiliteitkliniek en nu om te kijken naar mijn cyclus/lf.

Bedankt voor jullie reacties dames, nog even afwachten dus. :)

5. Faithful

Hij loopt op!
    Denk morgen echt positief zal zijn.
    Maar goed nooit geweten dat vruchtbaar slijm ook 'zo vroeg' er al kon zijn.

6. Faithful

Morgen cd16 en zo te zien (vandaag of) morgen mijn ei zoals gewend, fijn dat dit nu weer normaal is na de mk. Hopelijk gaat mijn lf ook weer normaal (10+) worden.
    ;)

Deel Deze Pagina