Hoi, Ik hoop dat jullie mij een een beetje kunnen helpen. Ik ben woensdag 29 september gestopt met de pil en maandag 01-10 heb ik mijn menstruatie gekregen. Top op heden ben ik echter niet meer ongesteld geworden. Inmiddels dus 36 dagen na de menstruatie / 38 dagen sinds stoppen van de pil. Ik heb tussentijds een week geleden wel de hoofdpijn en spierpijn aan mijn nek gehad die ik normaal altijd de dag voor mijn menstruatie krijg, echter niet ongesteld geworden. Gisteren wederom deze hoofdpijn en nekpijn, maar nog steeds niet ongesteld. Ik ben gisteren en vandaag met vlagen ook wat misselijk en afgelopen week een aantel keer goed duizelig geweest. Ik heb afgelopen zaterdag een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief. Ik ben nu natuurlijk weer teveel aan het hopen dat het raak is. Wat denken jullie, wat moet ik doen? Hebben jullie deze menstruatieklachten (hoofdpijn e.d.) ook wel eens gehad zonder menstruatie? Bedankt alvast voor de berichtjes!
Als je gestopt bent met de pil, kan het een eindje duren voor je lichaam weer op zijn plooi is om uit zichzelf te menstrueren. En de verschijnselen die je hebt kunnen ontpillingsverschijnselen zijn (heb ik ook). Ben ook duizeliger en misselijker geweest tijdens mijn eisprong. Maar je weet natuurlijk nooit
ja afwachten helaas kan van t ontpillen zijn t meest waarschijnlijk wacht nog een weekje en dan weer testen je weet uiteindelijk maar nooit succes met wachten ps ik weet hoe t voelt ik zit inmiddels op dag 44 en 2 negatieve testen verder
Het irritante is dat een hoop wat je kan voelen in een beginnende zwschap veel lijkt op een ongi. Dus wat dat beterft zegt het niks. Je kan gewoon zwanger zijn....maar aangezien je niet eens weet of je een ei hebt gehad is dat moeilijk. Vaak heeft het lichaam van een vrouw even problemen om het zelf te regelen en eerlijk gezegd denk ik dat ook jouw'n lichaam hier nu moeite mee heeft. Dus al die dingem wat jij nu voelt kan gewoon toeval zijn of van een zwschap of gewoon een ongi. Ik zou nu eve rustig afwachten wat er gaat gebeuren. Al is dat best moeilijk als je eerste cyclus zo lang op zich laat wachten he? Succes verder hoor....
Heey, ik verwacht ook dat het het ontpillen is, maar stiekem dan toch die hoop heh. Probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn, maar dat lukt niet echt. Zusje is ook hoogzwanger waardoor ik ook telkens weer wordt herinnerd aan onze kinderwens. Zo moeilijk ook om niet telkens te testen. Zou het liefste elke dag een test doen. Heb met mijn vriend afgesproken tot vrijdag weer te wachten. Ben benieuwd of ik dat haal! Jullie ook veel succes. Spannend trouwens sem frummel! Ik ga voor je duimen!
Zeker wil je dat het gelijk raak is...maar eerlijk gezegd zou ik eerst een sgaan hopen op een ongi....want je kunt zwanger zijn maar aangezien je nog niet eens goed ongi bent geweest moet je wel nu even nuchter blijven. De eerste ongi die je had was nog gewoon van de pil dus eigenlijk nep....nu moet je lichaam eerst zelf alles regelen en aangezien je nog niet ongi bent geweest en dan ook vanzelfsprekend geen eisprong hebt zou ik nu even afwachten hoor.
ik ben nuchter genoeg en verwacht ook niets. Vond het alleen raar dat ik de symptomen van mijn menstruatie heb gehad zonder bloedverlies en vroeg mij af of anderen die ervaring ook hebben gehad. Gecombineerd met de duizeligheid en misselijkheid is er een stiekeme kleine hoop. Rationeel gezien weet ik dat er hoogstwaarschijnlijk geen zwangerschap in zit.
ik heb precies hetzelfde gehad en ben 4 dagen later ongesteld geworden. Ik merkte dat ik minder hoofdpijn had dan normaal voordat ik ongesteld word dus toen ik ook niet ongesteld werd dacht ik hee zou het?? nou niet dus 4 dagen en 4 testen later toch nog ongesteld geworden..
hmmm dan ben ik benieuwd. Hoop dat mijn menstruatie dan ook wel gaat komen. Nog niets gezien vandaag. Wel weer duizelig geweest vanmiddag. Maargoed kan ook een griepje ofzo zijn... Mijn hoofdpijn was tot twee keer toe wel behoorlijk heftig. Erger zelfs dan normaal. Ik kon er normaal de klok op gelijk zetten dat ik een paar uur later ongesteld was. Maar tot nu toe dus nog niets..
Hallo K84, Zie mijn handtekening: ik zit zowat in hetzelfde schuitje. Ik ben 30-9 gestopt met de pil en heb 02-10 onttrekkingsbloeding gehad en zit nu op dag 35... Ik heb al 3 testen gedaan omdat ik steeds dacht te voelen dat ik zwanger was, ik denk nu dat dit gewoon door het ontpillen komt en wacht dus op mijn ongi... Ik hoop natuurlijk ook stiekem dat ik een van de gelukkige ben en meteen ben zwanger geraakt.... Echter denk ik dat de kans klein is... Ik zal voor je duimen!!
Hoi Lindsey, wat leuk om mensen te leren kennen die in hetzelfde schuitje zitten. Wanneer ga je weer testen? Zal ook voor jou duimen. Hou me op de hoogte!
Hallo, Ik ken alles van die hoop!! Rationeel denken zit er dan niet altijd in. Ach hoop doet leven... Ik ben door de jaren heen een aantal keren gestopt met de pil. Eenmaal gestopt voordat de strip op was, het duurde toen 3 maanden voordat ik uberhaupt ongi werd. Andere keer is het heel wisselend geweest, ene maand gewoon dan weer 2 maanden niet, de laatste keer gestopt heb ik 2 jaar een cyclus van 28 dagen gehad. Kortom het kan alle kanten op, geniet lekker van de hoop, dat kleine spruitje komt als ie komt... Dat houdt ik mezelf wel voor althans Isade
Hallo, Ik ken alles van die hoop!! Rationeel denken zit er dan niet altijd in. Ach hoop doet leven... Ik ben door de jaren heen een aantal keren gestopt met de pil. Eenmaal gestopt voordat de strip op was, het duurde toen 3 maanden voordat ik uberhaupt ongi werd. Andere keer is het heel wisselend geweest, ene maand gewoon dan weer 2 maanden niet, de laatste keer gestopt heb ik 2 jaar een cyclus van 28 dagen gehad. Kortom het kan alle kanten op, geniet lekker van de hoop, dat kleine spruitje komt als ie komt... Dat houdt ik mezelf wel voor althans Isade
He k84, Ik heb toevallig zojuist getest, kon het niet meer uithouden... Ik dacht een klein tuurstreepje te zien maar hoe langer ik kijk en hoe beter ik hem ga zien (denk ik dan??) Ik ga het morgenvroeg nogmaals doen omdat ik de test niet helemaal goed heb uitgevoerd, moest t kapje terugplaatsen, vergeten dus! Spannend?! En, jij al plannen om te testen?
Hey, Ik kon het ook niet laten. Heb de CB digital test gedaan. Niet zwanger was de uitslag. Ik zal mezelf misschien wel vor de gek houden, maar de duizeligheid en misselijkheid vnl plots na de koffie vind ik toch nog wel raar. Ik ga eens kijken of ik aan de kruidvat testen kan komen, die zouden beter zijn. En maar even afwachten of ik nog ongesteld ga worden. Spannend bij jou een licht streepje. Stel je voor in eens raak! dat zou wat zijn! Ik ben benieuwd morgen!
Nou, inderdaad! Vooral omdat me is verteld dat ik wat moeilijker zwanger zou raken.... Ik las op internet dat een ovutest ook positief is wanneer je zwanger bent, ik natuurlijk meteen proberen En die gaf ook een licht streepje... Pffff, ik heb het niet meer! Ik hoop t zo, maar weet nu al dat de teleurstelling enorm zal zijn en probeer me dus maar niets wijs te maken. Jammer, dat de test negatief aangaf! Maar wie weet.... Zwanger worden is zo complex Succes en laat het je morgen meteen weten