heey, Ik heb deze week een weekje vakantie, maar was vanochten heel even op eht werk ivm belangrijke vergadering en werd me daar toch niet misselijk. Moest bijna braken. Gezien de negatieve testen ga ik ervanuit dat het eerder komt door het ontpillen. Hebben jullie hier ook ervaringen mee? Lindsey heb je al getest? Ik duim voor je! Isade hoop doet inderdaad leven. Ik hoop dat we allen over niet al te lange tijd een goede uitslag krijgen...
ik ben de eerste maanden na t stoppen elke keer misselijk geweest voor ik ongi werd en ook met overgeven ik zou zeggen schrijf t in je agenda op dan kan je t gaan vergelijken en dan leer je je lichaam beter kennen succes hier inmiddels echt ongi geworden na 2 weken overtijd
Ow sem fremmul, vervelend dat je ongesteld bent geworden. wel weer een nieuwe ronde met een nieuwe kans nu. Ik zie dat je al in je 13de ronde zit. Ben je ook al bij de huisarts e.d. geweest?
Hoi, Ik heb niet meer getest, ik heb besloten even te wachten tot ik op dag 40 zit. Ik ben duur uit aan de tests .... Ik probeer er even iets minder mee bezig te zijn want ik praat mezelf nog zwanger!! Hahaha.. Ik heb dat trouwens ook, dat ineens misselijk worden.. Heb dan ook een harde buik! Wat spannend toch allemaal
Heey lindsey, wat knap dat je het kunt laten! Ben erg benieuwd hoe alles gata verlopen. Hou me maar op de hoogte!
mijn ongi is beetje raar op moment zondag beetje bloedverlies gehad s avonds gister paar druppen en nu weer wat meer maar verlies geen stolsels en heb ook geen ongi klachten die ik normaal altijd heb dus heb net de ha gebeld kan donderdag terecht en dan vraag ik gelijk verwijzing voor de gyn, we mochten al eerder maar was er niet eerder aan toe
@ Sem frummel: Inderdaad raar, zón vage menstruatie. Ik hoop voor je dat de ha of gyn jullie verder kunnen helpen zodat je duidelijkheid hebt of snel positief test! Succes.. @ k84: Ik kan eigenlijk ook helemaal niet wachten, maar manlief wordt gek van al die tests overal! Hahahaha.. Steeds als ik hier iets lees over kwaaltjes van vrouwen die zwanger zijn denk ik: Die heb ik ook en hoppa weer testen.. Dus lijkt me beter even te wachten
Ow, vreemd. Goed dat je naar de huisarts gaat. Hoop dat de gyn wat voor je kan betekenen! @lindsey, haha heel herkenbaar! Mannen zijn volgens mij toch wat nuchterder?
Ja, heel nuchter! Ik kan dat maar moeilijk begrijpen.. Laatst zei die nog, waarom testen? Als je buik begint te groeien weet je toch genoeg?? Op zich wel grappig maar naar m.i. iets te nuchter
Hahaha zo erg is die van mij nog net niet, maarja denk dat het toch anders is voor hen dan voor ons. Alhoewel hij bij ons gisteren wel degene was die zei, laten we nog eens een testje doen gezien mijn misselijkheid van gisteren. Wel goed om te merken dat hij ook teleurgesteld was. Hoop gewoon op een goede eerste menstruatie, zodat we ook echt kunnen gaan proberen. Zit nu op 36 dagen, dus ben benieuwd. Heb het gevoel nu nog niet echt te kunnen beginnen omdat de cyclus nog niet in orde is. En natuurlijk weet ik dat ik dat tijd moet geven, maarja als we er dan eindelijk voor gaan dan wil je het gewoon zo graag heh!
Inderdaad! Zitten (helaas) in hetzelfde schuitje! Ik heb ook niet echt het idee dat we echt begonnen zijn... Ook mijn gevoel zegt niet dat zwanger ben en ook daarom wil ik even wachten met testen.. Ik hoop voor ons, en de rest van de dames natuurlijk, dat we snel ongesteld gaan worden of positief testen!!!
Nope, hier ook nog niets! Ik voel me ook niet of ik ongi ga worden... We wachten maar weer af, hou me op de hoogte Heb je trouwens getest, ik niet meer...
Ik lees al even mee.. Nog nieuws? Ik ben nu 6 dagen overtijd, enorm pijnlijke borsten en vaker een soort menstruatieachtige kramp.. Maar echt geen ongesteldheid te bekennen. Wat denken jullie?
Dat wachten is echt niks hé, ik zit inmiddels op dag 99... Hoop dat t snel komt bij jullie, kun je weer verder!
hier ook nog geen ongi... tussen 11-13 dagen overtijd... gisteren nog getest.. negatief!! spannend voor degene die ook overtijd.. wanneer gaan jullie weer testen??!?
Ik heb vanmiddag nog een testje gewaagd, maar was weer negatief. Echt balen dat ik niet gewoon ongesteld word. Maarja zal wel komen. @ charmed 99 dagen... pff moet er niet aan denken. Ook aan het ontpillen? @ lindsey, knap dat je nog niet hebt getest! Ik heb er geen meer in huis gehaald, gaat toch weer negatief zijn. Maar als ze hier liggen kan ik het niet laten om ze te doen :-s @ daisy, spannend ik ga voor je duimen! Nou dit was dus dag 37, mijn zusje is ongesteld geworden in week 6 na het ontpillen en was bij de 2de ronde zwanger. Ze is nu hoogzwanger, 38 weken! Ik hoop dat ik haar mag volgen!
@ charmed, balen zeg 99 dagen... Wat zal dat wachten lang duren voor je!! @ k84, vind t ook wel goed van mezelf haha .. Heb er ook bewust geen in huis omdat ik anders ook blijf testen.. Ik zit nu op dag 36 loop 1 dag op jou achter!! maar heb sinds een uurtje toch wel een zeurende bm.... Spannend.. Maar je zusje hoogzwanger... Wat spannend ook!! Nu zullen je mamagevoelens helemaal kriebelen.....