Te laat???? Of niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door hoppala, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deborah198

24 okt 2011
    92
    0
    0
    Ben helpende plus, in een verzorgingshuis.
    Wieringen
    Bij ons komt de kinderkamer en kinderwagen pas in de eerste week van oktober. Dan ben ik ruim 28 weken. Gelukkig hebben ze een service dat alles meteen voor ons wordt neer gezet. Ik heb er tevens voor gekozen om mijn vakantie uren bijna allemaal nog op te maken voor mijn daadwerkelijke verlof begint. Dus heb alle tijd om het allemaal rustig te doen. Tegen mij hebben ze gezegd als je het maar in orde hebt 4 weken voor je uitgerekende datum, en als belangrijkste er maar is. En dat is als het kindje kan slapen en het kleertjes heeft.

Mijn schoonzus was ook al bevallen en toen stond er op het kamertje ook alleen nog een bedje & commode, een week of 3 later is pas de kledingkast naar boven gegaan.

Ik maak me totaal niet druk, wat vandaag niet komt, komt morgen.

2. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad niet druk maken hoor! Stel dat je kindje veel eerder wordt geboren, blijft die toch nog een tijdje in het ziekenhuis. dus hoe dan ook, genoeg tijd!
    En als je het niet meer ziet zitten, kan je altijd familie/vrienden om hulp vragen, die begrijpen ook best dat je het zelf niet eerder kon doen, als de omstandigheden er niet naar waren. Veel plezier ermee!

3. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    te laat ben je pas als je weeen zijn begonnen denk ik ;) hier nu 35+3 en zijn nu de afwerking aan het doen :)

4. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Wij moeten ook alles nog doen! De zolder moet nog worden verbouwd (twee slaapkamers voor dochter en zoon) de dakkapel zit erop maar de rest nog helemaal kaal. Eerst moet dit klaar dan pas kunnen we naar de babykamer... Tijd genoeg hoop ik!

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    vreselijk laat.....

Ben 30 weken en hier is de kamer nog een troep.
    Oke de muren zijn gedaan maar af is het nog lang niet.

Zal wel nu eens gaan beginnen

Deel Deze Pagina