Vorige week Donderdag was mijn laatste dag van de primolut kuur die ik heb gekregen van de Huisarts. Nu zijn we inmiddels dinsdag en nog geen te bekennen wel erg buikpijn en last van mijn rug en af en toe wat bruinig slijm verlies ... ik heb begrepen dat 2 dagen na de laatste tablet je dan toch wel ongesteld moet worden maar NOPE Ik weet het ff niet meer.
Hoi! Ik werd 4-5 dagen na de laatste tablet Primolut ongesteld. Dat schijnt ook wel normaal te zijn, zo heb ik gehoord. Hopelijk zet het bij jou snel door! Groetjes, Simba
heej ik sluit me bij simba aan... werd ook pas 4 a 5 dagen erna ongesteld... ik zou als ik jou was als je nog niet ongesteld bent, iets van donderdag de h.a. of je gyn ff bellen...
Thanxx voor de reacties...nou dan wacht ik het nog maar gewoon af en dan kan ik eind van de week altijd de huisarts nog eens bellen aangezien ik nu al 5 dagen verder ben :-k
Mag ik vragen waarom je Primolut hebt gekregen van de huisarts? En na hoeveel tijd heb je dat voorgeschreven gekregen?
Hoi, ik werd wel na twee dagen stoppen met primolut ongie, maar had weinig bloedverlies; maar drie dagen. De HA zei juist dat het meestal een hele heftige ongie is na die kuur. Ik had meer last van het slikken van die kuur dan van die uiteindelijke ongie... Succes!
Oke, dank je wel voor de info kreeftje. Ik vrees dat ik met hetzelfde probleem ga zitten (voorheen ook al problemen gehad met op gang komen van menstruatie). Vandaag even mijn vraag. Twee jaar geleden heb ik ook een kuur gehad, maar ik weet niet meer precies wat ik toen heb voorgeschreven gekregen. Volgens mij ook Primolut. Daarna kwam het wel weer op gang.
Even een update... Ben vanmiddag toch maar naar de Huisarts geweest omdat het dus totaal niet is aangeslagen de primolut kuur. Ik ben nu na wel heel veel probeersels en middeltjes doorgestuurd naar een gyneacoloog. en ik hoop echt dat hier meer uit gaat komen. Ik wil nu toch wel weten wat er is en wat er wel aan gedaan kan worden :-k Hou jullie natuurlijk op de hoogte. @Marleen.. sinds wanneer heb jij weer problemen dan?
He wat vervelend. Ik hoop dat je meer te weten komt bij de gyn. Kun je dit jaar nog terecht? Sterkte meis, het gaat vast allemaal weer goedkomen.
Heej kreeftje... er kunnen een paar dingen zijn waarom het bij jou niet aanslaat... waarvan 1 daarvan is...als ik jou was zou ik nog een keer testen. succes in ieder geval!
Ja ik heb vorige week voor dat ik met de primolut begon getest en die was negatief ....maar nu na de kuur blijven de nog uit, ik loop toch al wel een hele tijd met dit probleem het wordt nu toch wel erg vervelend en onzeker @booey Ik kan dit jaar niet meer terrecht, het wordt volgende week maar ach dat is het ook alweer gauw
Een jaar of vier geleden ben ik, na jaren de pil te hebben geslikt, een tijdje gestopt met de pil. Niet om zwanger te worden, maar omdat ik gewoon een tijdje geen hormonen meer in mijn lichaam wilde. Ik werd toen niet ongesteld. Maar maakte me er niet echt druk om eigenlijk.. Ik vond het wel makkelijk zelfs. Maar toen ik het mn moeder vertelde zei ze dat ik er toch maar mee naar de dokter moest gaan. Ik was toen al een maand of 7 niet ongesteld geweest. De dokter heeft me toen een kuur voorgeschreven (maar ik weet dus niet meer zeker of dat Primolut was). Mijn menstruatie kwam toen wel weer op gang gelukkig. Eind 2004 ben ik weer begonnen met de pil. Maar nu wil ik wel graag zwanger worden en ben ik weer gestopt met de pil. Ik moet zeggen dat ik er wel bang voor was/ben dat het weer zo lang zou gaan duren... Ik ben nu inmiddels op dag 39 beland geloof ik. Maar ik wacht wel af! Hoop dat het op gang gaat komen. Sinds vorige week donderdag wel soms wat oud bloed (bruinig).
Ja idd...het zijn vervelende dingen. Soms is het inderdaad makkelijk even geen duivels maar het wordt voor mij nu toch wel echt vervelend en ook wordt ik er wat onzeker van vooral omdat de testen allemaal negatief zijn geweest. Ik hoop voor je dat het op regel komt en dat je lichaam het zelf gaat doen. Helaas is dit bij mij niet gelukt
ik snap wat je bedoeld kreeftje... sluit maar aan bij mij in de rij Ben vorige week (wel door medicijnen) voor het eerst ongesteld geweest sinds 8 maanden. ben de tel kwijtgeraakt bij cyclusdag 210
Heb even weer een update.... Ben vanmiddag nog even bij de HA geweest om de verwijsbrief op te halen, zo hadden we het er nog even over aangezien ik met veel vragen zit en nu zei dokter dat het ook kan zijn dan ik PCO heb MAAR dat is natuurlijk nog niet bevestigd en dat zal verder onderzoek toch moeten uitwijzen. Moest het toch nog even kwijt....Oja 15 Januari kan ik bij de gyneacoloog terrecht [-o<
huh? het kan wel zijn dat je miss pco hebt... maarre ik zie het verband niet met dat je nu niet ongesteld bent geworden van de primolut?
@wendyp Ik heb de brief hier ook voor me liggen met mijn hele geschiedenis de dokter bevestigd het niet hoor dat het PCO is maar het kan idd zo zijn. Maar waarom de primolut niet heeft aangeslagen is nu de grote vraag vandaar ook een verwijzing naar de gyneacoloog.