Aha oke, dan denk ik echt dat FF goed zit, probeer de volgende ronde als het nog nodig is je slijm in de gaten te houden zodat je het op FF kan invullen dan zal FF ook wat zekerder zijn Zal voor je duimen dat het niet meer hoeft, want heb jij zondag geklust en maandag je ei gehad zit je prima hoor Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jullie in de slaap kamer aan toe gaat, maar als je niet zo vaak klust zou ik toch wel proberen 2 keer per week je mannetje klaar te laten komen zodat de zaadjes ook vers blijven. Want meer dan 10 dagen geen zaadlozing is niet zo goed voor zijn zaadjes.
Dit is de 2e cyclus dat ik temp en vorige cyclus had ik geen min. 0.2 stijging hoor! En deze cyclus ook niet... Heb vorige cyclus toevallig veel afscheiding gehad en dat ook bij FF opgegeven, vroeg me al af waarom FF op een gegeven moment m'n ei van dag 15 naar dag 18 verschoof, nog steeds zonder noemenswaardige temp. stijging (<0.2), maar waarschijnlijk daarom dus... :-k Deze cyclus ovu-tests gedaan en hierdoor m'n ei nu al op dag 15 gekregen. Zonder ovu-test resultaten, kan FF nog niet veel met m'n temp. beginnen, maar heb toch ècht al m'n ei gehad! Je temp. hoeft dus niet altijd met min. 0.2 omhoog te gaan. Soms stijgt ie maar geleidelijk en dan helpen alleen cervix-slijm waarnemingen (hoewel je blijkbaar meermaals in je cyclus 'vruchtbaar slijm' kunt hebben en dat dus ook weer niet bij iedereen uitsluitsel geeft ) en ovu-tests...
Tja, soms zijn er wel gevallen dat het niet met 0,2 stijgt en dan ziet FF het pas veel later wanneer de eisprong is. Maar bijna altijd stijgt het toch 0,2. Ik temo nu al 4 maanden en zit ook in het tempkaartjes topic en ik zie bijna ook nooit een kaartje waar de temp amper stijgt. En bij hanna stijgt de temp goed en heeft ze zelfs een mooi dipje gehad op dag van de eisprong. Vorige cyclus heeft ze dat dus ook gehad, maar dan op dag 14 inplaats van dit keer dag 13. En het ligt er natuurlijk ook aan hoe je tempt
Dan zal ik mijn kaartjes daar maar es neerzetten: is er iig alweer eentje meer bij dat toch ècht zo is Dat zowieso, maar gezien dat Hanna's coverline op zo'n 36.05 ligt, vermoed ik dat zij oraal meet, net als ik (rectaal ligt ie geloof ik normaal eerder rond de 37)...
Volgens mij ligt dat gewoon aan je basele lichaams temp. Sommige hebben éénmaal een lagere temp of ze nou ooraal of rectaal meten. En dat kan je ook wel zien in het tempkaartjes topic.. Nou ik ga er vandoor even achter de ps3 met neefje. Succes iedereen.