te laat ongesteld of een vroege miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door kiirstenn, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiirstenn

kiirstenn Nieuw lid

24 apr 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 1 keer mijn ongesteldheid overgeslagen ( nu 2 maanden geleden voor het laatst ongesteld) en we hebben een maand lang ons afgevraagd of ik nou zwanger was of niet. 2x een test gedaan, allebij negatief, dus we dachten: we zien het wel.
    Nu, 2 maanden na mijn laatste ongesteldheid bloed ik oppeens.
    Daarvoor had ik ontzettend hevige buikpijn. Zodanig dat ik moeilijk liep en zat. Ik had daarbij ook een gevoel alsof ik moest poepen ( lekker fris!).. zeg 5 a 10 minuten nadat deze pijn begon, begon ik te bloeden.
    De pijn heeft zo'n 2 uur aangehouden, ging weg en komt in vlagen weer terug maar verdwijnt wel sneller.

Nu vraag ik me dus af, was ik zwanger en heb ik zojuist een miskraam gehad,
    Of heb ik gewoon een ongesteldheid overgslagen?

Even wat extra info. Ik ben 20 jaar, nooit last gehad van menstruatiepijn, en al een keer eeb miskraam gehad die niet goed verliep waardoor ik een curretage moest ondergaan ( zo'n 6 maanden geleden )

2. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    eerlijk gezegd lijkt het wel erg op een miskraam...dat gevoel van "moeten poepen"had ik ook heel sterk.heb jij het ook dat je bloed verliest als je gaat plassen maar verder in je verbandje eigenlijk weinig?zo was het deze keer bij mij.wel een nare gedachte hé...ik wens je veel sterkte en ik hoop natuurlijk voor je dat het geen miskraam is

liefs

3. kiirstenn

kiirstenn Nieuw lid

24 apr 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of ik op de wc na weinig lek want ik draag tampons nu.

Maar vergeleken met mijn vorige miskraam verlies ik wel een stuk minder bloed volgens mij. Toen was ik 3 maanden en verloor ik op de eerste dag heel veel..
    Nu dan 2 maanden en toch wel stuk minder.

De buikpijn is er nu ook nog steeds (2e dag)

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.174
    113
    Als de testen negatief waren zou ik er niet vanuit gaan dat je zwanger bent (geweest), maar een heftige menstruatie hebt.
    Ik heb dit dus zo af en toe als ik niet aan de pil oid ben. Veel bloed met heftige pijnkrampen zoals jij beschrijft. En dan ben ik niet zwanger geweest. Vaak ook afgewisselt met een hele matige (bruinverlies)mestruatie. Alsof mijn lichaam af en toe een grote schoonmaak houd.

Maar goed, ik heb naar mijn weten ook nooit een miskraam gehad, dus weet niet hoe dat moet voelen. En persoonlijk denk ik ook liever dat het geen miskraam is dan dat het misschien wel is misgegaan, maar ik weet niet waarom je het zou willen weten? Moet je bijv naar het ziekenhuis voor controle dan ofzo?

5. kiirstenn

kiirstenn Nieuw lid

24 apr 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het wel een miskraam is wil ik het wel even laten controleren aangezien het de vorige keer ook niet goed is gegaan!

En al had ik dit vorige maand had ik niet eens aan een MK gedacht, maar nu wel omdat 1. Ik een maand over tijd was en 2. Ik nooit heftig ongesteld ben

6. logo

logo Niet meer actief

Meestal heb je wel een positieve test, maar soms ook niet. Zelf heb ik bij alle miskramen een positieve test gehad.
    Ik zou als je je zorgen maakt even naar de huisarts gaan. Natuurlijk kan je ook deze maand even afwachten, misschien was je lichaam even in de war. Dat zou kunnen.
    Als je buikpijn hebt of lang aanhoudt zou ik zeker naar de huisarts gaan.

Deel Deze Pagina