Hallo, Ik wil even mijn verhaal krijt, Ik had een vroege miskraam, een test na 4,5 week was negatief, maar weet zeker dat ik zwanger was.We gaan komende maand voor de derde keer proberen zwanger te worden, ik heb nooit aan anticonceptie gedaan, dus daar kan het niet aan liggen.. Op 16/17 maart had ik mijn eisprong en in die twee weken erna voelde ik me echt zwanger. Ik had daarna licht bloed verlies, maar de klachten werden daarna erger. Het was nog te vroeg voor een test, maar alles voelde zo anders dan normaal, mijn borsten groeide en werden pijnlijk, opgeblazen gevoel in de buik, verhoogde lichaamstemperatuur , misselijk, hoofdpijn, emotioneler en sterkere geur., suikerspiegel in de war.. Alles klopte en ik dacht zwanger te zijn. Maar na 5 april hielden die sympthomen opeens op.En toen ik een zwangerschapstest deed, was deze ook negatief. Maar ik bleef voelen dat er iets in mijn buik was en mijn borsten bleven iets groter. Alleen voelde ik dat er dus iets mis was..en alle testen bleven negatief.Dus ik dacht, die innestelingsbloeding was misschien mijn menstruatie omdat ik te laag hcg had om die tegen te houden.En volgens mijn berekening zou ik dan gewoon op de normale manier ongesteld worden, niks aan de hand. Afgelopen week kreeg ik weer veel buikpijn. Dat had ik ook voor toen ik een week zwanger was. Dus misschien weer raak , maar deze keer was het dus echt die vroege miskraam. Ben sinds 2 dagen ongesteld, anders dan normaal. Eerste dag een beetje bloed, Had gisteren iets van een vliesje verloren dat best stevig was..(na,2,5 week pas) En best veel buikpijn, buikkrampen wat ik normaal nooit heb bij ongesteld zijn. Heb het idee dat er nog veel meer in mijn baarmoeder zit dat eruit wil, maar niet wil lukkenErgens ben ik wel blij dat ik dit kan afsluiten zodat we komende maand week echt opnieuw beginnen. Maar het is ook moeilijk omdat dit mijn eerste zwangerschapservaring was. Volgende keer beter!
Hoe weet je zeker dat je echt zwanger was? Als de test negatief was zou ik daar niet vanuit gaan eerlijk gezegd.. Het is helaas zo dat je veel dingen kan voelen die op een zwangerschap kunnen lijken, maar een negatieve test zegt in mijn ogen veel meer dan 100 kwaaltjes.
Ik dacht ook iedere maand dat ik zwanger was. Had ook alle symptomen... Maar helaas kwam daar toch altijd die ongesteldheid...:x Ik denk als je echt zwanger was geweest dat de test nog wel een licht streepje zou geven. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!
Hoi, Wil nog even zeggen dat we ook echt niet bezig waren om zwanger te worden. We zijn pas net getrouwd. En de eerste keer met elkaar slapen. We hopen dat het er wel van zal komen. En zeker niet al in de eerste maand. Dus ik had nooit eerder gehoord van die symtomen enzo. Dat overviel me gewoon. En mijn lichaam veranderde teveel. Nooit eerder in mijn leven heb ik me zo gevoeld. En eigenlijk vond ik het best moeilijk en vervelend om me zo te voelen. En het verdween ook plotseling weer. Ik ben er echt van overtuigd dat ik zwanger was. En mijn borsten zijn nu nog een halve maat groter.Niemand kan mij vertellen dat ik niet zwanger was hoor. Ook de manier waarop ik nu ongesteld ben/bloed verlies... Daarvoor ken ik mijn lichaam te goed. En ik stond er nooit bij stil hoe het zou zijn, zou voelen om zwanger te zijn. Maar hoop het wel nog een keer mee te maken.
ik geloof jouw gevoel,ik voel me ook heel duidelijk zwanger als ik het ben,geen twijfel mogelijk.en ik heb twee keer een miskraam gehad waarvan één op 9 weken en ik heb die ontdekt door een testje te doen(gewoon omdat ik dat nog had liggen)en dat was negatief dus dat kan zo snel.
Als je zwanger bent maakt je lichaam hcg aan, maakt je lichaam hcg aan krijg je kwaaltjes. Als je zoveel symptomen hebt dat je ervan overtuigd bent dan zou de test op zijn minst even licht positief zijn geweest. Je slaapt voor de eerste keer samen, dus onderbewust weet je dat er een kans is dat je zwanger kan raken. Ik heb zo vaak gedacht dat ik zwanger was, zelfs op momenten dat we het gewoon veilig deden. Van de een op de andere moment had ik de gekste kwaaltjes. Nou weet ik vrij zeker dat ik geen miskraam had gehad maar dat mijn lichaam mij gewoon voor de gek hield.