Hoi iedereen Ik had even een vraag. 30 maart heb ik mijn laastste pil gehad en werd toen 4 april ongesteld dit duurden ongeveer 5 dagen Inmiddels ben ik nogsteeds niet ongesteld geworden.. zou dit te maken hebben met het ontpillen? ik heb steeds het gevoel dat ik ongesteld ga worden last van buikkrampen en erg gevoelige borsten zijn er nog meer meiden die in april gestopt zijn en ook nog niet weer ongesteld zijn geworden?
hoi Lynn1980 misschien vind je het leuk met ons mee te kletsen in een topic hieronder (of boven .. haha) dat heet gestopt met de pil in Mei.. gezellig! Gr Tessa
fijn om te lezen dat ik dus niet de enige ben 8 april mijn laatste menstruatie gehad en daarna niet meer aan een nieuwe strip begonnen.... weet natuurlijk wel dat de cylcus helemaal van slag kan zijn, maar toch hadden we besloten te klussen en dat rond de eisprong. Als mijn cyclus 28 dagen zou zijn, wat normaal met en voor (voor zover ik me dat kon herineren, ben nu 7,5 jaar aan de pil dus ben niet heel zeker van mezelf meer nu) de pil ook was... Afgelopen woensdag was mijn NOD en tot op dit moment nog niet ongesteld. check dit zeer regelmatig en heb ook steeds het gevoel dat ik rood zal gaan zien als ik kijk niet dus... :S:S Wachten tot zondag af, dan testen we voor de zekerheid en anders maar wachten op de menstruatie...
We kunnen wel een topic beginnen: Nog steeds niet ongesteld!? Hier hetzelfde vehaal: 17 maart Mirena verwijdert, en nog geen drupje bloed te zien... Heel frustrerend dat wachten, heb het gevoel dat, pas wanneer ik ongesteld ben geweest, we serieus met kindjes maken kunnen beginnen....