Ik ben in december 2008 bevallen van een zoon. Nu heb ik het idee dat ik weer zwanger kan zijn. Heb wel een test gedaan (sensitest) maar deze was negatief. Deze test had ik nog liggen, maar ben niet helemaal overtuigd van sesitest aangezien de ovulatietesten vorig jaar ook niet klopten Ik slik wel de pil en wordt gewoon ongesteld (maar dit kan ook van de pil zijn) Nu heb ik de laatste week het idee dat ik wat voel bewegen in mijn buik. Niet zo heel vaak, maar zo af en toe. Na de bevalling hebben we 7 weken gewacht totdat wel weer seks hadden. Ik was toen al wel aan de pil (de eerste maand), maar deze is dan nog niet helemaal veilig dus hebben we het met condoom gedaan. Als ik zwanger zou zijn dan moet het eigenlijk van toen zijn en ben ik nu een week of 15. Ik zou dan al best wel wat kunnen voelen in mijn buik, want met onze zoon voelde ik al wat met 16/17 weken. Ondanks die negatieve test heb ik weer wat meer last van maagzuur en begin ik weer wat meer last van mijn bekken te krijgen. Toen ik alleen deze klachten had dacht ik niet aan een zwangerschap, maar nu ik wat gevoeld heb in mijn buik denk ik er wel aan. Ook heb ik de buik er wel naar moet ik zeggen, maar dat kan ook nog de buik zijn van de vorige zwangerschap. Ik vind het ook zoiets om meteen mijn HA te bellen. Mocht ik zwanger zijn ben ik er wel blij mee ondanks dat het weer zo snel is na de geboorte van Bas. Is er hier iemand die ooit zwanger is geweest of iemand kent die zwanger was en niets gemerkt heeft (totdat er iets ging bewegen)?
Geen ervaring mee, maar waarom haal je niet nog even een andere test of ga je even naar de HA? Dan weet je het tenminste zeker! Wel spannend zeg.
Ik wil vanmiddag ook een test gaan halen. Bas is nu net uit bed en krijgt zo fruithapje. Het gekke is dat ik nu helemaal niet misselijk ben en bij Bas was ik dat dus 7 weken lang. Ook moest ik vorige week kokholzen bij mijn boterham (vorige zwangerschap heel veel gedaan) Normaal gesproken heb ik ook geen last van maagzuur (maar nu wel veel meer) Ook is mijn ongesteldheid anders als voor de zwangerschap van Bas. Eerst altijd 7 dagen nu maar 4. Terwijl mijn eerste 'menstruatie' na de bevalling gewoon was. Ik slik dan wel de pil, microgynon 30, maar na een bevalling ben je heel vruchtbaar dus misschien heeft deze niet zo gewerkt
Ik ben (gelukkig) niet zwanger. Wil ooit nog wel een tweede hoor, maar nu niet. Ik zal waarschijnlijk wel mijn darmen gevoeld hebben
Hey hallo linda, Was in eerste instantie gewoon benieuwd hoe dit spannende verhaal afliep....TOT ik plots las dat je Microgynon 30 slikt... DAT kán de boosdoener zijn Ben dan (nog nooit bevallen of) niet zwanger geweest, maar ben wel na 4 jaar vrijgezel geweest te zijn begonnen met de pil toen ik weer een relatie kreeg (nu 4 jaar later) Hier heb ik véél hinder van ondervonden, kotsmisselijk was ik, draaierig, oprispingen, buikkrampen.... Heb die pil 2 jaar geslikt tót we besloten voor een gezinnetje te gaan... Had die pil niet eens nodig blijkt nu ...we zijn in juli'07 begonnen...en 2 jaar verder dus. Maar goed, ook komt er voor ons zo'n mooi kleintje, we komen steeds dichterbij! Maar die pil...dié hoeft voor mij nooit meer Succes, deb