Hallo dames, Ik heb het weer niet kunnen laten om te testen. Ik zit nu op 10dpo. 12 dagen na de pregnyl. Kun je na 12 dagen nog van de pregnyl 5000ie een licht streepje krijgen? De bovenste is van 10 dagen na de pregnyl en de onderste van 12 dagen na de pregnyl. Ben bang dat het nog van de pregnyl kan zijn. Terwijl ik vorige maand op dag 11 als niks meer kon zien op de test Wat vinden jullie?
Moeilijk te zeggen meid, is buj iedereen anders! Bij mij was het pas na dag 18 goed zichtbaar en kon ik het pas geloven! Succes!
Ik testte altijd op dag 11 wit, ik heb dus goeie hoop. Dag 12 nog positief van pregnyl 5000 zou wel hoogst uitzonderlijk zijn. Lekker elke dag testen, zie je hem vanzelf dikker worden hopelijk
Ok dankje. Dus jij vind het een duidelijk zichtbaar streepje? Ik ga het morgenvroeg weer proberen met ochtendurine. Die op de foto waren beide niet met ochtendurine.
Was wel 5000 dacht ik... Dus denk ook wel dat het vroeg is maar da's een fertiliteitscentrum, dan zouden ze toch ook al heel veel gelijkaardige gevallen moeten gehad hebben en t seten, niet?!
7 dagen na pregnyl 5000 is de test echt nog positief door pregnyl. Het duurt zo'n 10 dagen voordat het uit je bloed is. Weet je zeker dat je 5000 hebt gespoten? 7 dagen na inseminatie nog 5000 spuiten is zoveel. Meestal is dat 1500
Ik teste met 12 nog een streepje helaas dus wil je wel laten weten dat het kan. Hopelijk is de test morgen duidelijker
Tja.. Nu weet ik nog niks. Dacht eerst zie je wwl het was toch van de pregnyl. Maar binnen 10 min kreeg ik alsnog dit. Zit nu 11 dpo. En vind m niet echt duidelijker dan die van 8 dpo. Of 8dpo was van de pregnyl en dit van een eventuele zwangerschap. Nu maar afwachten tot woe.
Jeetje wat spannend. Ik zie wel wat. Dit lijkt me geen pregnyl meer, maar moet de komende dagen wel duidleijker worden. 11 dpo is natuurlijk nog heel vroeg he? Pas over drie dagen moet je een test hebben die overduidelijk positief is. Kijk maar eens in mijn album voor een rijtje testen. Waren wel etos 2v5 die zijn iets duidelijker, maar zo verliep het bij mij. 11 dpo was echt nog een licht streepje
Nouvio dacht toenstraks. Waarom probeer ik eens feen test van de action? Maar deze zouden minder gevoelig zijn? Eerste instantie keek ik en dacht ik : zie ik ni wat of niet? Toen de test was opgedroogd zag ik op die plek idd wat. Heb hem afgespoeld met veel water. En nu is dit over. Kan dit dan alsnog een indroogstreepje zijn?