Mijn dochter drinkt sinds vanmorgen heel erg slecht de borst. Continu loslaten en heel hard huilen. Ze is 1,5. Ik verwacht mijn ei eigenlijk dinsdag pas maar weet dat niet zeker. Drinken kindjes slecht tijdens, vlak voor of vlak na de eisprong?
Ze doet dit trouwens altijd zo rond de ovulatie. 2 dagen dat ze amper bij me drinkt en heel boos is op de borst (ze knijpt en slaat dan ook tegen de borst)
Kan volgens mij wel. Veel BV-kindjes drinken ook slechter tijdens menstruaties. Ik zou overigens niet al te zeer letten op je banner wanneer je eisprong komt. Een banner geeft slechts een indicatie, het kan niet specifiek in jouw lichaam kijken en gaat uit van een gemiddelde. Dikke kans dat jouw eisprong dus veel eerder of later komt dan dat een banner aangeeft. Andersom laat je lichaam je ei echt niet springen, omdat de banner zegt dat ie dat moet doen.
HAHA ja daar heb je gelijk in! Maar nu we voor een tweede bezig gaan, wil ik het eigenlijk gewoon heel graag weten, ook ivm testen straks... Eigenlijk heb ik ook geen idee wanneer het precies is, ik ging inderdaad gewoon uit van de banner. Maar door de kenmerken van slijmverlies, slecht de borst leegdrinken, vroeg ik mij alleen af of het voortekenen zijn van een naderende eisprong, of dat hij nu al gesprongen is... ik ben benieuwd, helaas blijft het toch afwachten