Hoiii meiden ! Jullie advies nodig voor het volgende ! Aankomende woensdag heb ik mijn nod en ga er gewoon vanuit dat ik weer ongesteld ga worden! Vanmorgen een testje gedaan ivm klachten zoals misselijkheid maar helaas (nog?!) negatief dus even uitgaande van mijn volgende ronde : mijn cyclus is al een aantal maandjes 25 dagen, ervan uitgaand dat ik aankomende ronde weer een cyclus heb van 25 dagen , zijn mijn vruchtbare dagen van ; 16 t/m 20 september ongeveer en mijn eisprong is berekend op 18 september. Net dat weekend van zondag 18 september is mijn vriend weg en zijn wij zondag(eisprongdag) niet in de gelegenheid om gemeenschap te hebben. Zaterdags de dag er voor s"ochtends nog wel en daarna is hij maandagochtend weer thuis ivm weekend weg met de manne. Nu is mijn vraag , ALS alles zo Loopt zoals het normaal gaat, k weet het , het kan altijd een keer anders vallen maar uitgaand van dit ivm regelmatige cyclus wanneer zouden jullie dan aanraden gemeenschap te hebben in die week? Maandag/woensdag/vrijdagavond en zaterdagochtend Of dinsdag /donderdag en dan alleen zaterdagochtend nog? Zaterdags zou dan (normaal gezien ) een positieve ovu test aan moeten geven. Nogmaals voor de mensen met een snelle conclusie haha k weet zelf ook dat het anders kan lopen maar gewoon even van deze situatie uitgaand! Dank jullie wel Alvast
Zaterdag en maandag. De dagen ervoor is leuk maar als je test nog niet positief is, niet noodzakelijk. Soms is het gewoon een raadsel hoe je lichaam werkt. Ik zou met een korte cyclus 3 januari uitgerekend zijn. Uiteindelijk ben ik zwanger geraakt van een tweeling en 28 december uitgerekend. Dat zou dus een heeeel vroege eisprong geweest zijn. Soms snap je het gewoon niet en moet je ook niet teveel plannen. Voor en na zijn vertrek is gezellig en handig waarschijnlijk.
Owjaaa sorry de maandag ook natuurlijk, alleen dat kan dan maandagavond pas ,, is dat niet te laat als k toch zondagochtend bijvoorbeeld al mn eisprong heb,, dan pak k in die week , indien als het zo Uitkomt, in alle opzichten;zin staat voorop natuurlijk en geen Moet de dinsdag,donderdag,zaterdag en maandag nog eens ! Is dat beter?
Ik zeg altijd als je eens per twee of drie dagen steeds gemeenschap hebt zit je altijd goed. Buiten dat lijkt het mij niet leuk om alleen maar gemeenschap te hebben om zwanger te worden. Zou zeggen geniet ervan en doe het regelmatig dan zit je altijd wel Goed. Hopelijk heb je gauw een mooie testen handen!
Als je ei sprong zondag ochtend is, dan zit je met zaterdag vrijen al goed. Als je eisprong zondag avond is, zou j met zaterdag en maandag ook goed zitten. Ik geloof nooit in vrijen op verplichte dagen dus dinsdag en donderdag, tsja stel nou dat je woensdag en vrijdag zin hebt...
Houd je er rekening mee dat ook met een zeer regelmatige cyclus je eisprong veelal niet op dezelfde dag plaatsvindt, maar dat dat wel een dag of paar dagen kan verschillen? Een eisprong laat zich niet berekenen helaas. Andersom doet je lichaam ook echt niet wat een berekening zegt dat die moet doen. 16 tot en met 20 september zou ik ruim aanhouden. Ik zou het om de dag gaan doen vanaf 14 september tot en met 22 september, zodat je zeker weten je eisprong niet misloopt. En me dus niet gaan vastpinnen op 18 september.
Dank jullie wel voor de reacties !! Het is ook zeker geen moet en daarom heb k mijn verhaal ook zo verteld wat k het beste kan doen in die week als de zin er ook is ! Dat heb k er ook ingezet , het is geen moet en is het niet dan is het niet ! Het moet wel leuk blijven uiteraard ! Maar Om de dag blijft dan wel het beste ? Ondanks dat we de eisprongdag niet mee kunnen pakken "mocht " het zo uitkomen ?!