Hoi! Vorige week op mijn nod had ik een hele lichte bloeding. Deze week iedere dag getest. Gisteren leek er iets te ontstaan maar dacht ik zal wel gek zijn (aangezien wij niet proberen zwanger te worden). Eergisteren is de misselijkheid gekomen en ik dacht volgens mij zitten er ineens melk klieren in mijn borsten. En ja hoor vanmorgen begon ik te lekken. Vanmorgen weer een test, en hij leek iets duidelijker (heb er 2 gedaan, een van k2v5 en een predictor), leken beide positief maar nog moest ik echt goed kijken. Zien jullie hem ook?
Ik denk dat ik een late innesteling had afgelopen maandag (12 dpo), gisteren begon ik iets te zien in de test. Vandaag iets duidelijker (maar alsnog moeilijk op de foto te zetten idd). Morgen en dinsdag zal het wel duidelijker te zien zijn als het echt zo is. Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik vrij vroeg positief maar iedere zwangerschap kan anders zijn heb ik gehoord
Ik zie ook niks. Je bent denk ik niet zeker van je cyclus, anders had je nu of ongesteld geweest of positief getest. Je klachten zijn dus ook niet van een zwangerschap, anders had je dat terug gezien op de test.
Als de innesteling maandag was had je nu al erg duidelijk positief getest Ik zie niks op je test. Ik zou er nog niet vanuit gaan dat je zwanger bent. Mocht de test toch gaan oplopen (geen idee of ik moet duimen want je bent niet bezig met zwanger worden) dan zal je eisprong echt later zijn geweest dan je nu denkt.
Haha nou je mag duimen hoor want het is wel erg gewenst. Ik ben idd niet zeker want mijn cyclus is een puinhoop op het moment. Ik ga er nog niet vanuit hoor, daar is het echt nog te onzeker voor. Maar pfff dat wachtbankje vind ik echt zwaar. Morgen of dinsdag hoop ik toch wel duidelijkheid te krijgen...
Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal hoe het nu zit? Je bent niet bezig met zwanger worden zeg je, maar je hebt het wel over je nod en wachtbankje? Ik zou in jouw geval je niet zo druk maken en gewoon rustig wachten tot je ongesteld gaat worden.