Hallo allemaal, Ik hoop dat bij iedereen de zwangerschap goed verloopt. Ik heb sinds deze week last van bloedneuzen. Als ik wakker word 's ochtends en vanmiddag toen ik even naar bed ben geweest en wakker werd had ik ineens weer een bloedneus. Hebben meer vrouwen hier last van? En hoort het erbij? Heidi
Yep, hoort erbij. Je doorbloeding is nu veel beter en je maakt ook meer bloed aan. Het moet natuurlijk niet de spuigaten uitlopen maar in principe kan het geen kwaad. Maak je je zorgen, neem dan even contact op met je huisarts
Ik heb al vanaf het begin regelmatig (paar keer per week) een bloedneus. Kan geen kwaad hoor, is normaal, wel zorgen dat je zakdoekjes bij je hebt
bloedneuzen en ook je tandvlees kan sneller gaan bloeden. Het hoort erbij. Alleen voor alles geld, als het te lang aanhoud of te erg is, eventjes de huisarts of vlos inschakelen. Doorgeven bij het volgende bezoek kan zowiezo geen kwaad.
Daar had ik ook last van in het begin. Nu gelukkig niet meer. Maar het was wel een manier om nog van die ongebruikte tampons af te komen...
Heel herkenbaar! Hebben de meeste vrouwen helaas last van. Ook die vervelende droge neuzen horen er helaas bij, die vond ik zoooo vervelend!