Hallo, Ik ben afgelopen week op controle geweest en toen was mijn bloedruk 100/55 dat is toch te laag?? verder voel ik me de afgelopen dagen heel zwak, kan bijna niets en zie zwarte vlekjes voor mijn ogen. wat kan ik hieraan doen? ook heb ik heel veel last van migraine, voordat ik zwanger was had ik dat zelde of nooit nu zeker bijna iedere week, en dat breekt me. ik ben daardoor zeker 2 dagen uit de running terwijl ik alleenstaand ben en nog veel dingen moet doen. En ik klaag nu veel maar er zijn meiden die veel ergere klachten hebben als ik, dus eiigenlijk mag ik niet klagen. Maar wat kan ik hier mee doen?/ XXX Gusam
hoi, aan lage bloeddruk kun je niet heel veel doen, Je bloeddruk is niet te laag maar wel aan de lage kant. Als je hebt gezeten of gelegen rustig opstaan, dan word je minder snel duizelig. Ook kanhet helpen om over de dag verdeeld kleine beetjes te eten. Je kunt gerust wat chips/bouillon/nootjes of dropjes nemen. Drink je genoeg? je hebt minimaal 2 liter per dag nodig, als je genoeg drinkt heb je ook minder hoofdpijn. Mirjam