inleiden uitgesteld

Discussie in 'De bevalling' gestart door moradora, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    pff moet ff van me afschrijven hoor.

Vorige week dinsdag op controle bij VK vertelde ze dat ze me maandag zouden toucheren en dan een afspraak maken om in tel eiden op dinsdag.
    zo gezegd zo gedaan getoucheerd, 3cm ontsluiting en gestript. belt ze voor een afspraak zit de dinsdag vol. maar kan wel op woensdag terecht om 630. maar meot wel rond 6uur bellen of er plek is.

ik vanmorgen bellen, nee mevrouw we zitten vol bel om 830 maar weer. 830. nee mevrouw we zitten vol, na de overdracht word u gebeld. 10uur word ik gebeld. nee mevrouw er is geen plek vandaag belt u morgen om 6 uur maar weer of er dan plek is!

mijn man was hier best boos om en heeft ook gezegd dat we steeds aan het lijntje worden gehouden en ik er aan onder doorga, heb niet voor niks psychosociale indicatie.
    hij heeft een vakdag genomen voor niks en dochter is voor niks uit logeren. nou misschien werden we nog gebeld als er plek was.
    om 17 uur zelf gebeld. nee geen plek en ze bellen ook niet als er plek komt. morgen 6 uur weer proberen met grote kans dat er weer geen plek is want het is superdruk en andere indicaties gaan voor.

ik ben zo boos en teleurgesteld en vind ook niet dat het ZH dit kan maken. kijk geen plek snap ik maar mij zo aan het lijntje houden en niet communiceren kan niet. we kunnen toch moeilijk afwachten tot er plek is, man vakdagen nemen en dochter bij opa en oma laten, straks word het pas maandag ofzo.

heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt? dat je zo word afgescheept bij een inleiding?

2. Witnie

Witnie Actief lid

14 aug 2013
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is een ander zh bellen (via de vk of gyn) een optie?
    In elk geval wel vervelend dat ze je de hele tijd zo afschepen...

3. pregzilla

pregzilla Actief lid

30 aug 2013
    117
    0
    0
    where the heart is
    Heel vervelend, maar ook wel weer begrijpelijk. Er zijn natuurlijk geen oneindig aantal verloskamers en spontaan bevallende vrouwen kunnen ze natuurlijk niet plannen, ook bij bepaalde indicaties wordt er gehandeld ivm gevaar voor het kindje als het nog langer in de buik blijft, logisch dat dit dan voorgaat.

Ik wens je toch heel veel sterkte en duim dat je snel een plekje krijgt, ook jij krijgt niet voor niets een indicatie en snap dat je heel teleurgesteld en gefrustreerd bent. Knuffel!

4. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Wel heel vervelend.... je leeft er echt naar toe. Helaas denk je bij een normale bevalling ook wel eens: yes dit is het en stoppen de weeën na een tijd weer. Dit had ik 1,5 week en is ook zwaar frustrerend.
    Hopelijk morgen gewoon plek.

5. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    snap dat het lastig is maar om er nou boos om te worden...

net wat hierboven al word gezegd er zijn maar een aantal verloskamers, en spontane bevallingen en spoed gaat voor.

als er geen plek is dan is er geen plek.
    vind helemaal niet dat ze je aan het lijntje houden, ik ben bij de eerste ingeleid en de 2e. de 1e was spoed en de 2e moest ik ook afwachten of er wel plek was.

en stel dat het natuurlijk zou beginnen. dan kun je een valse start hebben dus dan kan het ook zo zijn dat je alles al geregeld hebt maar dat het toch niet doorzet. en dat je de volgende dag weer moet of een week later.

je moet je niet zo opfokken is nergens voor nodig.
    wees blij dat de mogelijkheid er is. er zijn er genoeg die graag een einde aan de zwangerschap zouden willen zien maar toch rustig tot 42 weken moeten doorlopen.

enne het is logisch dat jij het ziekenhuis moet bellen.
    die mensen hebben wel wat anders aan mn hoofd dacht ik zo.
    die hebben het druk genoeg met de mensen die al in het ziekenhuis zijn dus als ze dan ook nog aan jouw moeten denken en je moeten gaan bellen.........

snap dat je gefrustreerd bent hoor. en ik klink misschien niet heel erg aardig maar probeer je te laten zien dat wat jij wilt wel een beetje overdreven is. de wereld draait niet om jouw

6. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Hier leiden ze sowieso s avonds niet in.... (hooguit balloncatheter, maar niet als je al 3cm hebt) dus dat ze jou vanavond niet meer gingen bellen, snap ik wel. Hopelijk morgenochtend plek en beval je snel (of vannacht gewoon nog spontaan!)

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina